Raijin Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Wow, Zaran, du fulgte jo med i sjekketråden før. Hva skjedde? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Jeg ble dumpa. Faktisk, i jula. Og da.. tja. har jeg begynt å lese på et par bøker og sett noen videoer som har hjulpet meg godt på vei, og hatt en samtale med en mann jeg ser veldig opp til, som har gitt meg veldig gode råd. Samtidig tok jeg erfaring ut i fra det JEG gjorde galt, som gjorde at forholdet tippet over. Og jeg merker det allerede, alt dette funker. Kommer så klart an på jenta, for de kan være så utrolig forskjellige. Jeg fikk aldri kommentarer eller komplimenter før. Jeg fikk det heller ikke i uka etter at forholdet var slutt, fordi jeg hadde de gamle holdningene og væremåten. Både Online og IRL. Nå ser det ut til å ry inn jenter som vil bli kjent med meg, og jeg vedder på at det ikke er pga. utseende. Men de rådene der bør du virkelig ta høyde for. I hvert fall alt som har med deg selv som person å gjøre, trådstarter. Ikke vis deg selv som svak eller sårbar. Ikke vær kald og avvisende heller, men vis at DU er din egen herre, og er et selvstendig individ! Jeg vil også råde alle fra å unngå fellen jeg gikk i, ved å ikke forstå hva som måtte gjøres og hvordan jeg burde være før jeg mistet den største kjærligheten i mitt liv. Det var et helt forjævlig tap, men jeg har bestemt meg for å heve hodet og gå videre. Det kan ikke gå andre veier enn opp herifra, og det dummeste jeg gjør er å legge meg ned å gi opp. Da kommer det i alle fall ingen nye livskjærligheter løpende. Endret 10. januar 2009 av Astralnoise Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Å ja, du skulle bare visst. Mest fordi det er en annen kar inn i bildet som jeg egentlig kan legge hele skylden på. Ganske komplisert, men. Jeg mistet jo tross alt alt jeg hadde, føles det ut som. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Astralnoise, Jeg vil at du skal sjekke ut Tim's Flawless Natural. Jeg har ikke opplevd det du forteller om, men jeg forstår bitterheten din, og jeg vet hvordan følelsen er. Men, fuck bitterheten! Ikke kast bort mer tid på fortiden. Tenk heller slik. Du har fått en ny sjanse. Du starter nå med blanke ark, og du kan virkelig dedikere deg til å oppleve livets goder. Livet er fantastisk! Det er så mye Awesomeness rundt omkring! Ikke kast bort tiden på å være bitter når du kan nyte livet istedet Du er tross alt en jævlig fet fyr, som liker å se at andre er glade og det gjør deg også glad Og det er bra Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Du kan prøve Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri Sier meg enig med b-real...Flott tråd Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Å ja, du skulle bare visst. Mest fordi det er en annen kar inn i bildet som jeg egentlig kan legge hele skylden på. Ganske komplisert, men.Jeg mistet jo tross alt alt jeg hadde, føles det ut som. Har vi enda et tilfelle av "Kvinne dumpre mann etter ny mann er i havn"? Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 for å bli likt av kvinner må man være istand til å gi faen i dem Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Å ja, du skulle bare visst. Mest fordi det er en annen kar inn i bildet som jeg egentlig kan legge hele skylden på. Ganske komplisert, men.Jeg mistet jo tross alt alt jeg hadde, føles det ut som. Har vi enda et tilfelle av "Kvinne dumpre mann etter ny mann er i havn"? Antar det. Men som IsaachElric sier, man må være i stand til å gi faen og gå videre. Da vil man bli attraktiv fordi man ikke viser svakheten ved å klynge seg til noen. Endret 11. januar 2009 av Astralnoise Lenke til kommentar
Ben =) Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Dere kommer med mange gode tips, og de skal testes Me tråden begynner å gå i flere rettninger i blant Men det føles bra at det ikke er bare jeg som lurer på dette spørsmålet, og håper dette hjelper alle! Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Har det nesten det samme problemet. Feks, på skolen. Så kan jeg feks sitte med noen jenter i klassen, å si noe morsomt, som de ler av. Å det syns jeg er artig, for da gleder jeg andre Men det er lissom ikke mer enn det. Nå er jeg skjeldent på fester, så kanskje det er der problemet ligger? PS. Går på videregående. Endret 13. januar 2009 av elektroboy Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Må vise at du har lyst på dem også Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ta på dem. Må vise at du har lyst på dem også Lenke til kommentar
The King Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 just be yourself, and talk to them like they were your friends, but try to flirt with them. Try also to touch them easy. Take these advise and enjoy your life. I'm sorry for my english, but I'm spannish. So don't blame it. Lenke til kommentar
Ben =) Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 just be yourself, and talk to them like they were your friends, but try to flirt with them. Try also to touch them easy. Take these advise and enjoy your life. I'm sorry for my english, but I'm spannish. So don't blame it. How come you know Norwegian? Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 just be yourself, and talk to them like they were your friends, but try to flirt with them. Try also to touch them easy. Take these advise and enjoy your life. I'm sorry for my english, but I'm spannish. So don't blame it. Om "Just be yourself" er godt nok kan vel diskuteres. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 just be yourself, and talk to them like they were your friends, but try to flirt with them. Try also to touch them easy. Take these advise and enjoy your life. I'm sorry for my english, but I'm spannish. So don't blame it. Ja.. for alle dine andre innlegg har jo vert på prikkfri norsk... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 God selvtillitt Troen/trygg på seg selv Være omtenksom, men ikke for omtenksom. Høflig, "gentleman" og hyggelig. Ha noen manneting du gjør som jentene ikke skjønner seg på. De liker det. IKKE la de komme inn i de innerske kammerene i ditt sinn. Hold noen rom lukket for dem. Viser du dem alt, vil de ikk synes du er noe spennende etter hvert, og kjærligheten dabber av. Vis hvor grensene dine går. Ikke la de tøye dem for mye. ALDRI, for noe over alt i hele verden, gå på kne etter ei jente. Do not let them get the upper hand. Da vil de etter hvert ikke ha deg for den du er, men det du kan gi dem. Hvis de forlanger at du skal gå ned i knestående (jeg håper du skjønner metaforen), så spill kostbar. Bare drit i henne, og gå videre. Da vil hun kanskje komme løpende etter, eller i alle fall få respekt for deg. Zaran, jøss! dette stemmer eksakt! enten er du selv jente, eller så er du tankeleser, skulle en tro;) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Men er du bitter? jeg er i ferd med å bli bitter når det gjelder jenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå