Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bli likt av damene?

Anbefalte innlegg

Folkens, nå lurer jeg? Hvordan får man damene til å bli interessert i deg?

Jeg får en del gode veninner, men de snakker bare om andre gutter, hvordan får man dem til å like deg?

Har vert singel lenge, og damene er uintrisert (hjelper lite på selvtilitten)

..OG, når vet jeg at de er blitt interessert?

Tipper det er en del andre som lurer på sammme spørsmål :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda folkens, alt det der er i box ;) Har ingen spesielle problmer med å bli kjent å med damene, problemet er at de ikke vil være sammen med meg..Ikke får jeg dem til å si at de liker meg heller :(

Problemet med å spørre dem om hva de missliker med meg er at det bryter med det Demantios sier.

Lenke til kommentar
Ta på dem.

Listen to that wize guy ;)

Ligger utrolig mye i å berøre dem. Det er det store skillet mellom venner og hva man ser på som kjæreste-, fb-, ons-, whatevermateriale.

Og når man flørter er det easy peasy å berøre uten at det virker rart for noen av dere. Og da snakker jeg ikke i flørting som i å gi komplimenter og slik. Man kommer langt med erting, kødding og et stort smil ;)

Og ja, aldri fotell om dine følelser, aldri spør hva hun synes om deg, lik alt ved degselv (om du ikke gjør det så lat som). Ingen ting som tiltrekker dem mer en en stor posjon selvtillitt

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

Er det det jeg har gjort feil, at jeg aldri har turt å ta på damene pga noen negative opplevelser og følelse av negativ verdi, selvfølelse og lav selvtillit.

Korte forsiktige berøringer da antar jeg.

Er ikke TS

Lenke til kommentar
Er det det jeg har gjort feil, at jeg aldri har turt å ta på damene pga noen negative opplevelser og følelse av negativ verdi, selvfølelse og lav selvtillit.

Korte forsiktige berøringer da antar jeg.

Er ikke TS

Direkte berøring, ikke nølende. Dytting, knipsing, løfting, holding, føring, osv er også berøringer. Meningen med det er ikke at hun skal synes det er behagelig, det er bare at hun skal berøres. Slik er det bare, vet ikke hvorfor selv, men det er vel ettellerannet i underbevisstheten som trigges :)

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Les "The Game"

Les heller noe annet ;)

Jeg vil påstå at den er obligatorisk lesing for en AFC som ønsker å bli bedre med damene.

Kom gjerne med alternativ litteratur som gir en bedre innføring i "damejakt" og samtidig er underholdende.

Lenke til kommentar
toeblast, man lærer utrolig lite fra boka the game. Det er bare en morsom historie, fortalt utifra Style's perspektiv.

Kluet med "the game" er jo at man får se en mann som faktisk gjennomgår forandringen. Om man er enig i Mystery Method eller ikke så mener nå jeg at dette er en fin innføring i "damejakt". Etter at man har lest boken så kan man begynne å fordype seg i teori og prøve å forstå mekanismene bak og videre jage etter "natural game", eventuelt sjekke ut de forskjellige metodene.

Ellers er det ikke så enkelt at det bare er å berøre dama slik som noen skal ha det til, dama skal jo være komfortabel med berøringen.

Til trådstarter og andre som sliter:

http://www.youtube.com/watch?v=P8_AFKgVZAM...feature=related

Og

http://www.youtube.com/watch?v=FDLUX9Prg3E...feature=related

Av å høre på denne karen vil du lære mye mer enn du noensinne vil gjøre på dette forumet. Her tar han kort for seg comfort building og kino escalation samt litt om last minute resistance.

Endret av toeblast
Lenke til kommentar

Problemet med MM er at det kompliserer det som egentlig er enkelt.

Eksempler på hva man kan gjøre for å få berøring:

- High Five!

- Hilse ved hjelp av fysiske metoder(Håndhilse, klem, kyss på kinn, hva man måtte ønske)

- Ta på henne når man skal vektlegge et poeng, eller sørge for å ha oppmerksomheten.

- Guide henne, når man vil noe.

- Bare berøre henne fordi det føles godt :)

MM funker det. Mystery får seg noe.

Men, hvorfor gjøre det vanskelig når man kan gjøre det enkelt?

Lenke til kommentar

God selvtillitt

Troen/trygg på seg selv

Være omtenksom, men ikke for omtenksom.

Høflig, "gentleman" og hyggelig.

Ha noen manneting du gjør som jentene ikke skjønner seg på. De liker det. :)

IKKE la de komme inn i de innerske kammerene i ditt sinn. Hold noen rom lukket for dem. Viser du dem alt, vil de ikk synes du er noe spennende etter hvert, og kjærligheten dabber av.

Vis hvor grensene dine går. Ikke la de tøye dem for mye.

ALDRI, for noe over alt i hele verden, gå på kne etter ei jente. Do not let them get the upper hand. Da vil de etter hvert ikke ha deg for den du er, men det du kan gi dem.

Hvis de forlanger at du skal gå ned i knestående (jeg håper du skjønner metaforen), så spill kostbar. Bare drit i henne, og gå videre. Da vil hun kanskje komme løpende etter, eller i alle fall få respekt for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...