Gå til innhold

[Løst]Hjelp til design av modell innen for et prosjekt. har prøvd og fått til noe!

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har fått en oppgave på skolen, vi skal lage noe i 2 forskjellige materialer, da har jeg kommet fram til et pizza bord.

Da tenker jeg på et rundt et jeg skal lage i tre med sånn snurre hjul under :)

Så hvis noen flinke designere i Google SketchUp eller annet 3D design program du lager kunnet laget det til meg ville det vært fint.

Det andre materiale jeg skal bruke er jeg ikke sikker på, men der skal jeg lage en slags kopp, usikker på hvordan jeg skal forklare det.... Det skal være en kurv der jeg skal kunne ha dipp, krydder osv...

Hvordan materiale er jeg usikker på ettersom vi ha 2 forskjellige.

Ønsker du å designe de to tingene for meg? Så skal jeg passe på å med deg i oppgaven!

Takk!

PS: Alle tegninger, hvordan jeg skal gå fram osv... Skal leveres til onsdag!!

EDIT:

Moderator: Finner du denne tråden feil postet så vennligst flytt den til riktig seksjon for meg!

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan en designe et pizzabord? snakker du om et bord da? eller bare brettet som pizzaen skal være på? Hvordan slags design er du ute etter? Er det bare fin utførelse, feks linjer lagt ned i brettet slik at det før en slik "gammeldags" utførelse?

Hva med den dipskåla? Hva ser du for deg? Hva er kult for deg? Hva er det du vil vi skal gjøre?

Er ikke lett å lage noe uten å vite _hva_ en skal lage.

Trenger mer informasjon!

Lenke til kommentar

Ok! Har veldig dårlig tid nå, så håper det er ferdig til i kveld :p

----

Pizzabord, da tenker jeg på det runde du har pizzaen på :)

Det skal være mulig for å sette det med dipp skål i midten av den, men litt usikker ang. det?

Dipp greia hvordan materiale skal det være, noen ideer?

Det må være to materialer, pizza greia skal være i tre ;)

Takk for svar =D

Lenke til kommentar

Nå er ikke min 3D ferdighet så bra, så jeg ønsker at noen skal designe det jeg skal lage i forbindelse med skole prosjektet.

Og det skal lages i tre derfor ønsker at noen skal lage skissen og sende den over til meg i PM eller noe slik at jeg kan bruke den ;)

EDIT:

Kan du bidra Ozwald?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Jeg antar at litt av poenget med prosjektet er å skape idèen og utformingen, da dette er et viktig steg i en slik prosess. Det du ber oss om er ikke å lage en 3D utforming, det er å utforme en idè for deg.. Vertfall slik det kommer frem for meg.

Jeg har ikke tid til å hjelpe deg, men jeg ser for meg det ville vært lettere for andre å hjelpe om du la til en 2D skisse. Tips ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Heisann, har desverre ikke tid til å lage ett 3D pizza bord til deg atm.

Fant noen bilder på Google, kanskje de kan hjelpe ?

tea-table-01.jpg

91d4892ae99917b88dbc805f6750c6ae.jpg

59bdf24e10a33bbd0347da4e13631f2b.jpg

spinning_table2.jpg

Lenke til kommentar

Vet dette er dobbel post men har fått til noe ;)

Noen som vet hvor stor den blir? Og hvordan jeg får en sirkel som ikke er veldig stor som jeg faktisk kan lage i tre material? BTW, hvordan finner jeg ut antall CM den er?

Lenke til kommentar

https://www.diskusjon.no/om-forumet/bump-r16/

En Bump er når en person svarer på sin egen eller andres tråd kun med intensjon å få oppmerksomhet til tråden, gjerne ved å få den høyere opp i oversikten over tråder i en kategori. Ofte skriver man kun *bump* og ingenting mer. Bumping på forumet begrenses til maksimum to ganger og med minst 24 timers mellomrom.

Å komme med ny og/eller relevant informasjon i en tråd kan også anses som bumping, men er ikke ulovlig.

Posten er feilpostet og skulle ha vært i Leksehjelp-kategorien. Stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...