Lmthaman Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg har i mange år brukt microplex de gangene jeg har trengt et eller annet småtteri til data, dog den siste tiden kan det for meg virke som om utvalget til microplex er rimlig redusert på "småtteri" delen. Det jeg først og fremst er ute etter er en norsk forhandler med en forstålig nettside(det vil si, bilder av objektet med mer). Norsk på grunn av at jeg pleier å bestille gjenom en lokal forhandler, slik at jeg slipper å gå på posten, og at det stort sett gir litt raskere levering. har kikket gjenom utvalget til biltema, clas ohlson, thorsov og slike, men eneste jeg stort sett finner der er stygge plastdeler. så om noen kunne gitt meg noen tips om en arvtager til microplex så hadde jeg blitt veldig takknemlig Lenke til kommentar
iNextopliX Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg vil anbefale Pcstyling. Der kan du finne ganske mye stilig, har selv brukt disse og de leverer varen ganske så fort. - Thomas M Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 takk for tipset. men fant desverre lite eller ingenting av det jeg var på utkikk etter. i første omgang så er det power og reset knapp/bryter, dog i litt penere utførelse enn de vanlig plast knappene man vanligvis ser. Lenke til kommentar
eggi Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 http://www.performance-pcs.com/ har mye snacks, og billig frakt til Norge, iallefall på småting Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 http://www.performance-pcs.com/ har mye snacks, og billig frakt til Norge, iallefall på småting takk takk, det var veldig mye mer en slik side jeg hadde i tankene. Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Vil gjerne fortsette litt på denne tråden her. For jeg har samme problem! Kjøpt noen case badges og vifte griller hos Mikroplex som var nydelige! Men etter å ha gått over til Vista så er det litt stusselig med XP merke i front. Så er på jakt etter noen som selger sånne case badges. (Sort og gull) Gjerne andre også som nVidia, ATI, ASUS osv... Skulle også gjerne hatt tak i flere sånne vifte griller. Trenger ikke å være identiske. Men må ha drage eller viking motiv og være gull farget. Har planer om å bygge Conan inspirert pc i utskjært eik. Har funnet utskjæringene jeg vil bruke. Men mangler altså fine vifte griller. Er også på jakt etter knapper og brytere som er gull farget. Og en socet 775 cpu kjøler i sort og gull. Tips tas imot med stor takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå