Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

trenger tips angående hvor man kan få tak i diverse duppeditter.

Anbefalte innlegg

Jeg har i mange år brukt microplex de gangene jeg har trengt et eller annet småtteri til data, dog den siste tiden kan det for meg virke som om utvalget til microplex er rimlig redusert på "småtteri" delen. Det jeg først og fremst er ute etter er en norsk forhandler med en forstålig nettside(det vil si, bilder av objektet med mer). Norsk på grunn av at jeg pleier å bestille gjenom en lokal forhandler, slik at jeg slipper å gå på posten, og at det stort sett gir litt raskere levering.

har kikket gjenom utvalget til biltema, clas ohlson, thorsov og slike, men eneste jeg stort sett finner der er stygge plastdeler. så om noen kunne gitt meg noen tips om en arvtager til microplex så hadde jeg blitt veldig takknemlig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Vil gjerne fortsette litt på denne tråden her. For jeg har samme problem! :wallbash:

Kjøpt noen case badges og vifte griller hos Mikroplex som var nydelige!

post-185148-1235043267_thumb.jpg

Men etter å ha gått over til Vista så er det litt stusselig med XP merke i front. Så er på jakt etter noen som selger sånne case badges. (Sort og gull) Gjerne andre også som nVidia, ATI, ASUS osv... Skulle også gjerne hatt tak i flere sånne vifte griller. Trenger ikke å være identiske. Men må ha drage eller viking motiv og være gull farget. Har planer om å bygge Conan inspirert pc i utskjært eik. Har funnet utskjæringene jeg vil bruke. Men mangler altså fine vifte griller. Er også på jakt etter knapper og brytere som er gull farget. Og en socet 775 cpu kjøler i sort og gull. Tips tas imot med stor takk!

:innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...