Gå til innhold

Hva skal dere på tg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir mitt første møte med TG så sannelig om jeg vet. Det som er sikkert er at jeg skal delta i div. compos, bl.a. CS og Q3, men ser man bort fra det vet jeg ikke. Går utifra at jeg kommer til å prøve Mega Zone om det kommer? Dessuten er det jo gøy å bare være der sikkert...

Lenke til kommentar

jeg tror jeg skal gjøre som jeg har gjort de 3 andre gangene.. få opp pcen eller en lang humpete tur, hilse på gamle kjente og sikker bli kjent med noen nye folk.. leeche en del nytt, muligens spille litt, sove, ete, se på compoer, og labbel itt rundt å se på spennende casemodds :D

 

*glede seg svært masse til TG*

Lenke til kommentar
jeg tror jeg skal gjøre som jeg har gjort de 3 andre gangene.. få opp pcen eller en lang humpete tur, hilse på gamle kjente og sikker bli kjent med noen nye folk.. leeche en del nytt, muligens spille litt, sove, ete, se på compoer, og labbel itt rundt å se på spennende casemodds :D  

 

*glede seg svært masse til TG*

utrolig bra sakt, akuratt det samme skal jeg, bortsett fra at jeg skal vel spille en god del ;)
Lenke til kommentar
Skal det samme som de seks tidligere TG'er...  8)  

 

Sosialisere, Donloade, leeche, spille litt RA/RA2, ha det gøy, sove lite, etc...

 

Banke opp folk som spille ROSA HEL**OPTER og roper "Arne",   :roll: etc...  :grumpy:  

 

Alt som er normalt.. :woot:

 

Hmmm, jeg så ikke deg i fjor tror jeg.... jeg skrek arne til jeg mista stemmen og spilte rosa helikopter på hvert eneste ledige anlegg jeg så :woot::woot:

Lenke til kommentar
jeg tror jeg skal gjøre som jeg har gjort de 3 andre gangene.. få opp pcen eller en lang humpete tur, hilse på gamle kjente og sikker bli kjent med noen nye folk.. leeche en del nytt, muligens spille litt, sove, ete, se på compoer, og labbel itt rundt å se på spennende casemodds :D  

 

*glede seg svært masse til TG*

utrolig bra sakt, akuratt det samme skal jeg, bortsett fra at jeg skal vel spille en god del ;)

 

jasså! har du og en lang og humpete tur foran deg til tg?

alltid like festlig når du kommer opp i skipet og så nekter pcen å funke slik den skal :-?

Lenke til kommentar
jeg tror jeg skal gjøre som jeg har gjort de 3 andre gangene.. få opp pcen eller en lang humpete tur, hilse på gamle kjente og sikker bli kjent med noen nye folk.. leeche en del nytt, muligens spille litt, sove, ete, se på compoer, og labbel itt rundt å se på spennende casemodds :D  

 

*glede seg svært masse til TG*

utrolig bra sakt, akuratt det samme skal jeg, bortsett fra at jeg skal vel spille en god del ;)

 

jasså! har du og en lang og humpete tur foran deg til tg?

alltid like festlig når du kommer opp i skipet og så nekter pcen å funke slik den skal :-?

 

ja jeg bort litt utti skauen med ypperlige veier ned til gjøvik, har røki en ibm harddisk på den humpete turen ja :grumpy:

Lenke til kommentar

Jeg skal spille Rosa hellikopter og rope "Arne" hele TG03 :D

 

Nei jeg skal nok spille en del. Er det mange som spiller Freelancer?? for det er skjit bra!!!

 

Går vel en del i Cs og som vanlig, og en del leeching, tenker jeg... er vel helst det TG er til for. Hater folk som ikke deler ut programmene og spillene og musikken som de selvfølgelig har laget selv.

 

 

derfor har jeg med "Filserveren" min på Tg i år, ikke sikkert jeg setter den opp, det kommer ann på om noen i nærheten av meg drar før TG er over, eller om jeg bygger en slags hylle til og ha den på....

Lenke til kommentar
Skal det samme som de seks tidligere TG'er...  8)  

 

Sosialisere, Donloade, leeche, spille litt RA/RA2, ha det gøy, sove lite, etc...

 

Banke opp folk som spille ROSA HEL**OPTER og roper "Arne",   :roll: etc...  :grumpy:  

 

Alt som er normalt.. :woot:

 

Hmmm, jeg så ikke deg i fjor tror jeg.... jeg skrek arne til jeg mista stemmen og spilte rosa helikopter på hvert eneste ledige anlegg jeg så :woot::woot:

 

Tror jeg tar med en rifle også, jeg..

Lenke til kommentar

Hvis TG hadde vært litt nærmere der jeg bor så kanskje jeg hadde vurdert å dra til TG, men siden det ikke er det, så holder jeg meg hjemme. :smile:

 

Eneste grunnen for at jeg skulle ha dratt til TG, var å ha eid Quake 3 compoen :). Sharing går ofte treigt over så store LAN, var på Northlan for noen år siden og maskina ble sinnsykt treig og lastet ned med 800KB/sekundet fra folk som bare satt noen meter unna. Da gjelder det å kjenne noen i nabolaget og dra til dem og fylle opp harddisken der. F.eks imorra tar jeg med en tom 200GB til en kjenner og velger mellom de 800GB han har. :D

 

Hvis det er noen som tror de er bedre enn meg i Quake 3, så kontakt meg for en Quake 3 duell. Hihi :D

Lenke til kommentar
Hvis TG hadde vært litt nærmere der jeg bor så kanskje jeg hadde vurdert å dra til TG, men siden det ikke er det, så holder jeg meg hjemme.  :smile:  

 

Jeg siterer ikke for å kommentere.. Men det navnet ditt? Så vakkert og flott navn a gitt.. Hadde aldri trodd at noen fler enn meg het både Simen og André! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...