morgenutgaven Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 17-tommers Macbook Pro med 8-timers batteritid og en valgfri refleksbehandlet skjerm. Les mer Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Oij, 8timer på en 17" er virkelig ikke gale. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 [...] men også muligheten for en refleksbehandlet skjerm uten glasset foran for 400 kroner ekstra. Dette var gode nyheter for oss som ikke liker glossy skjermer. Noen som vet om dette blir en mulighet på 15"-modellen også? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Lyst på en Pro, men pengene strekker dessverre ikke til. Ser bra ut dette. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) jeg mistenker at vi snakker om samme batteriteknologi som HP skulle begynne å bruke i sine laptoper framover... var i hvertfall snakk om noe av dem samme talla angående lade-sykluser osv... men ærlig talt, innebygget batteri? whiskey tango foxtrot?! [...] men også muligheten for en refleksbehandlet skjerm uten glasset foran for 400 kroner ekstra. Dette var gode nyheter for oss som ikke liker glossy skjermer. Noen som vet om dette blir en mulighet på 15"-modellen også? siden dem ikke har sagt noe i den retning, så tviler jeg... Endret 7. januar 2009 av hobgoblin Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Men ingen Mac mini. Hva skjer? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er bare noe med hele tastaturet og den brede kanten som får meg til å syntes den er ufattelig stygg? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Men ingen Mac mini. Hva skjer? Tipper den kommer litt senere. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er bare noe med hele tastaturet og den brede kanten som får meg til å syntes den er ufattelig stygg? asus er tydligvis ikke enig, siden dem ser ut til å lansere produkter på CES med svært like tastaturer... for min del så minner dem en god del om tastatur fra hjemmedatamaskinens barndom: Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) "Apple UTVIDER utvalget"??? De ERSTATTER en 17-tommers bærbar med en ny 17-tommers bærbar. Hvordan klarer HW-artikkelforfatteren å få til at dette UTVIDER utvalget? Endret 7. januar 2009 av SeaLion Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det blir vel fortsatt mulig å få tak i det gamle. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Stive priser tross god batteritid. Nå er jo ikke det et sjokk, men det gjør i alle fall saken klar for meg. Jeg betaler ikke over 10 000 for noen timer mer med batteri. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det blir vel fortsatt mulig å få tak i det gamle. Kanskje hos enkelte forhandlere, men Apple selv pleier å tømme lagrene av den gamle før en modell lanseres. De som bestiller MacBook Pro 17" på Apple Store får i dag kun bestilt den nye maskinen, den gamle finnes ikke lengre i Apples offisielle vareutvalg: http://store.apple.com/no/configure/MB604H/A?mco=MzA3MTUxMA Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg bare antok, siden de fortsatt selger den hvite macbooken. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Stive priser tross god batteritid. Nå er jo ikke det et sjokk, men det gjør i alle fall saken klar for meg. Jeg betaler ikke over 10 000 for noen timer mer med batteri. Den nye er ikke det spor dyrere enn utgående modell. Og ingen kjøper en Mac kun for batteritiden, det er da ikke en vanlig PC ... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvis valget står mellom en HP og en Mac så er det nok ikke batteriet som avgjør. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 "Den nye Macbook-familien er komplett" Den er ikke komplett før de får på plass en tabletPC. Mac skal lissom være for kreative folk, så det er ironisk de ikke har noe vi kan tegne på. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 tja, kan dere ikke bruke pogo stylus på disse nye touchpadene? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 San Fransisco Hardware.no er fortsatt i San Fransisco ser jeg. Den er ikke komplett før de får på plass en tabletPC. Mac skal lissom være for kreative folk, så det er ironisk de ikke har noe vi kan tegne på. Haha, huff for en morsom kommentar. Ingen bruker tablet-maskiner. Period. Mac-brukere er ofte kreative, og mange av dem tegner, derfor bruker de Wacom-produkter. Å tegne rett på skjermen er en grusomt lite ergonomisk måte å jobbe på. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Synes kanskje du, men jeg vet av mange, amatører og profesjonelle, som foretrekker eller har lyst til å bytte ut sin Intuos med Cintiq-en til Wacom. Jeg har ingen erfaring med å tegne rett på skjerm, men jeg vet av veldig mange som ikke synes de får raskere resultater på pcen med en Wacom enn med en blyantskisse. Så jeg vil gå ut ifra at dersom tabletPC-er og pen displays emulerer følelsen av å tegne med blyant på ark bra så fungerer de utmerket til sitt formål. Når det er sagt så har jeg selv blitt veldig vant til det at hånda ikke dekker for det jeg tegner og jeg liker Intuos-en min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå