Nuntun Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kan ikke si meg direkte imponert nei Kan ikke BioWare, Obsidian eller Bethesda gi oss et skikkelige Lord of the Rings RPG spill! Gud jeg ville gitt hva som helst for et skikkelig Ringenes Herre spill.. Eneste som er overhode i nærheten av noe er jo Battle for Middle Earth II med Special Extended Edition mod.. Enig! Battle of the middle earth 2 med heksekongen er sykt kjekt!! Spesielt når du spiller som alver xD Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Da har jeg og en kamerat spilt ut hele den gode delen i co-op, og litt av den onde(husker ikke navnene), Likte spesielt det siste oppdraget på den gode siden fordi der kunne vi velge om vi ville være gandalv, legolas og Aragorn, og det var mye kjekkere enn å bruke de vanlige klassene. Ellers så var ikke spillet så galt med tanke på gameplay, mens grafikken var virkelig skuffende, vil si at dette er den dårligste grafikken jeg har sett på ps3. Men jeg og kameraten min har hatt det gøy, bortsett fra at den gode delen var veldig kort og enkel. Skulle ønske noen skikkelig proffe utviklere kunne gjort en skikkelig innsats og lagd et ringenes herre spill men hele middle-earth. Ville vært så sykt bra. Og det ikke hadde vært et mmorpg, liker ikke å betale for å spille etter at jeg har kjøpt et spill. Men vil anbefale spillet hvis noen vil ha en grei co-op opplevelse. PS: har heller ikke prøvd online enda, men på demoen så synes jeg det var litt laggete. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Fikk spillet i dag, og personlig synes jeg spillet var bra. Har ikke spilt de tidligere på PS2 mye, så kan jo ha noe med dette og gjøre. Poitivt kjøp for min del ihvertfall Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Kan ikke si jeg er veldig imponert. Er stor Tolkien-fan og dette var ikke noe å skryte av. Star Wars Battlefront med Lord of the Rings skin som ikke ser spesielt bra ut for å være et 360-spill. Kan også nevne at scouts > alt. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Demoen var dass. Kunne ikke spille igjennom Training engang pågrunn av bugs som gjorde at spillet ikke kunne gå til neste sekvens. Gameplaymessig var det rimelig dårlige greier. Når begynte Gondor Warriors og ta kjappe moves som brenner bakken? Spillet skulle vært som Mount & Blade. Bare større og bedre. Store slag med skjold og sverd og riddere som tramper ned fienden. Utviklerne har ikke peiling og måtte legge inn flammesverd og lightning for å gjøre spillet attraktivt slik at kids ville kjøpe det. Et vanvittig potensial som ble dratt ned i søppelet.. Huff! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå