Bister Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 I morgen kommer spiller Lord of the Ring: Conquest, hvordan tror dere det blir, og skal dere ha det? Blir ihvertfall kjøp/bestilling av det i morgen på meg Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) I morgen kommer spiller Lord of the Ring: Conquest, hvordan tror dere det blir, og skal dere ha det? Blir ihvertfall kjøp/bestilling av det i morgen på meg skal prøve demo først før eg eventuelt kjøper Men ser ganske fett ut, multiplayer kan jo bli helt rå. kom med et inntrykk av det når du får spillet. jo mer eg leser om det jo mer vil eg prøve. #Play How You Want Wield a sword, shoot a bow, use stealth, or conjure magic. Take control of Trolls, Oliphaunts, horses, catapults, heroes, and villains: the choice is yours. #Epic Online Battles Featuring 16-player clashes in a wide variety of different modes. #Split-Screen Action Two friends can play either cooperatively or competitively in the same room. Endret 7. januar 2009 av zuperhans Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Uff, enda mer Lord of the Rings - Something & Whatever. Jeg vet i hvertfall at jeg begynner å bli lei.. Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Uff, enda mer Lord of the Rings - Something & Whatever. Jeg vet i hvertfall at jeg begynner å bli lei.. ja, markede er kanskje metta av lord of the rings spill Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 LOTR med gameplay fra Battlefield/SW battlefront serien. hmm vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har testet demoen og likte det veldig godt, blir kjøp for min del iallefall Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 I morgen allerede? Blir nok kjøp fra min side iallfall Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg er ikke lei LOTR, og likte demoen : ) Så blir nok et kjøp for meg, etterhvert. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) sikker på det er i morgen? release date i us er 12 januar på endel sider jeg har sett, mens det er 16 i Europa. bla på gamespot http://www.gamespot.com/xbox360/action/lor...l?mode=versions på wiki også http://en.wikipedia.org/wiki/Lord_of_The_Rings_Conquest Endret 7. januar 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Bister Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Ja, ser det nå Leste at det kom 8 januar på Prisguide, men så nå at denne var endret. Må bare belage meg på flere dagers venting da. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har ikke troa på dette spillet. Har ikke prøvd demoen eller sett så alt for mange gameplayvideoer, så skal ikke være skråsikker dog. LotR for min del er svære episke slag, fantastisk musikk og fantastisk historie. Dersom de bruker musikken fra filmen, får vi iallefall et bra soundtrack. Selv om det er brukt et par ganger nå.(..) Historien i LotR er fantastisk, men lurer veldig på hvordan historien i spillet blir. Dersom det følger boka/filmene, tror jeg det kan ble veldig kjedelig nå som vi har fått det servert mange ganger alt, dersom det lager noe nytt, blir det vanskelig å leve opp til Sagaen om Ringen. Og etter det lille jeg har sett og hørt, er visst de "store episke" slagene bestående av <20 fiender. Noe som virker veldig skuffende for min del. Men venter til GT har laget videoreview før jeg bestemmer meg. LotR har noe unikt ved seg. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 demoen var triste saker Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Demoen er for Xbox Live Gold only, og siden jeg ikke har Gold for øyeblikket så får jeg ikke testet enda Det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha sett diverse trailers og demo videoer er at grafikken ser helt horribel ut?! Hva i allverden har de gjort med det visuelle?? Tearing overalt, ikke noen høy-oppløste teksturer i det hele tatt?? Ser jo verre ut en Battlefront II (?) Ellers så blir vell dette også et kjøp som det Lotr-fanen jeg er! Battlefront var jo greie spill, blir som Battlefield bare dårligere men i kulere setting Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Kjøpte det idag å må si at jeg er dypt skuffet!! F.eks har alle rangers 3 skills, vanlig skudd, gift skudd og brannskudd. Det er også disse tre tingene Legolas kan. Men når så du virkelig Legolas bruke giftpiler? Krigere kan ha flammesverd, og trollmennene kan sette opp et rødt skinnende skjold rundt seg selv og medspille! Menyene virker som copy paste fra kampen og midgard, og måten du beveger deg rundt i menyene er dårlige. Du kan også spille trefning der du spiller som en helt. Men da springer det også mange andre boter rundt også (selvfølgelig), men er litt irriterende å se 5 heksekonger, 3 Lurts og 7 month of sauroner komme springene mot deg >,< Men om det er underholdning du er på jakt etter er spillet greit, men om du jakter på noe litt realistisk er dette håpløst!!! Minner meg mer om starwars enn ringenes herre! Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Dette spillet falt ikke i smak i det hele tatt. Alt fra grafikk og animasjon ser jo ut som det er tatt fra Ringenes Herre spillet The Return of the King. Det hadde jeg på gamecube, og må si grafikken er svært lik. Animasjonen er verst, etter som om dette er et "barne" spill(?) er det jo ikke blod eller noe som helst. Skulle trodd at de hadde kopiert attack animasjoner fra World of Warcraft, nei dette blir et nei fra min side. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Ja dette spillet sugde. Online var også helt jævlig, var sykt ubalansert. Mage hadde alt kraften. Var man sverd fyr så hadde man ikke sjans Endret 16. januar 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kan ikke si meg direkte imponert nei Kan ikke BioWare, Obsidian eller Bethesda gi oss et skikkelige Lord of the Rings RPG spill! Gud jeg ville gitt hva som helst for et skikkelig Ringenes Herre spill.. Eneste som er overhode i nærheten av noe er jo Battle for Middle Earth II med Special Extended Edition mod.. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Ha bare rukket å spille demoen i ca. 10 min. Men likte det jeg så og gjorde. Så tror det blir kjøp her fortsatt. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Testet demoen her forleden, var ikke noe for meg. Har vel ikke fått de beste anmeldelser heller Venter heller på Killzone 2 jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå