Gå til innhold

Lord of the Ring: Conquest hva tror dere?

Bister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I morgen kommer spiller Lord of the Ring: Conquest, hvordan tror dere det blir, og skal dere ha det? Blir ihvertfall kjøp/bestilling av det i morgen på meg :)

skal prøve demo først før eg eventuelt kjøper :)

Men ser ganske fett ut, multiplayer kan jo bli helt rå. kom med et inntrykk av det når du får spillet.

jo mer eg leser om det jo mer vil eg prøve.

#Play How You Want

Wield a sword, shoot a bow, use stealth, or conjure magic. Take control of Trolls, Oliphaunts, horses, catapults, heroes, and villains: the choice is yours.

#Epic Online Battles

Featuring 16-player clashes in a wide variety of different modes.

#Split-Screen Action

Two friends can play either cooperatively or competitively in the same room.

Endret av zuperhans
Lenke til kommentar

Har ikke troa på dette spillet. Har ikke prøvd demoen eller sett så alt for mange gameplayvideoer, så skal ikke være skråsikker dog.

LotR for min del er svære episke slag, fantastisk musikk og fantastisk historie. Dersom de bruker musikken fra filmen, får vi iallefall et bra soundtrack. Selv om det er brukt et par ganger nå.(..) Historien i LotR er fantastisk, men lurer veldig på hvordan historien i spillet blir. Dersom det følger boka/filmene, tror jeg det kan ble veldig kjedelig nå som vi har fått det servert mange ganger alt, dersom det lager noe nytt, blir det vanskelig å leve opp til Sagaen om Ringen. Og etter det lille jeg har sett og hørt, er visst de "store episke" slagene bestående av <20 fiender. Noe som virker veldig skuffende for min del.

Men venter til GT har laget videoreview før jeg bestemmer meg. LotR har noe unikt ved seg.

Lenke til kommentar

Demoen er for Xbox Live Gold only, og siden jeg ikke har Gold for øyeblikket så får jeg ikke testet enda :(

Det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha sett diverse trailers og demo videoer er at grafikken ser helt horribel ut?!

Hva i allverden har de gjort med det visuelle?? Tearing overalt, ikke noen høy-oppløste teksturer i det hele tatt?? Ser jo verre ut en Battlefront II (?)

Ellers så blir vell dette også et kjøp som det Lotr-fanen jeg er! Battlefront var jo greie spill, blir som Battlefield bare dårligere men i kulere setting :p

Lenke til kommentar

Kjøpte det idag å må si at jeg er dypt skuffet!! F.eks har alle rangers 3 skills, vanlig skudd, gift skudd og brannskudd. Det er også disse tre tingene Legolas kan. Men når så du virkelig Legolas bruke giftpiler? Krigere kan ha flammesverd, og trollmennene kan sette opp et rødt skinnende skjold rundt seg selv og medspille!

Menyene virker som copy paste fra kampen og midgard, og måten du beveger deg rundt i menyene er dårlige.

Du kan også spille trefning der du spiller som en helt. Men da springer det også mange andre boter rundt også (selvfølgelig), men er litt irriterende å se 5 heksekonger, 3 Lurts og 7 month of sauroner komme springene mot deg >,<

Men om det er underholdning du er på jakt etter er spillet greit, men om du jakter på noe litt realistisk er dette håpløst!!! Minner meg mer om starwars enn ringenes herre!

Lenke til kommentar

Dette spillet falt ikke i smak i det hele tatt. Alt fra grafikk og animasjon ser jo ut som det er tatt fra Ringenes Herre spillet The Return of the King. Det hadde jeg på gamecube, og må si grafikken er svært lik. Animasjonen er verst, etter som om dette er et "barne" spill(?) er det jo ikke blod eller noe som helst. Skulle trodd at de hadde kopiert attack animasjoner fra World of Warcraft, nei dette blir et nei fra min side.

Lenke til kommentar

Kan ikke si meg direkte imponert nei :(

Kan ikke BioWare, Obsidian eller Bethesda gi oss et skikkelige Lord of the Rings RPG spill!

Gud jeg ville gitt hva som helst for et skikkelig Ringenes Herre spill.. Eneste som er overhode i nærheten av noe er jo Battle for Middle Earth II med Special Extended Edition mod..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...