Kani Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg har nå gått gjennom alle banene som er tilgjengelig i Little Big Planet, men fremdeles er det noen baner med hengelås på, som jeg ikke får åpnet. Hvordan åpner jeg dem? Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jeg har nå gått gjennom alle banene som er tilgjengelig i Little Big Planet, men fremdeles er det noen baner med hengelås på, som jeg ikke får åpnet. Hvordan åpner jeg dem? du må gå gjennom banene for å få tak i nøkler! nøklene åpner små utfordrings baner Edit: du kan jo også prøve MGS banene som kom for litt sida, ligger på LBP store (6 nye baner, paintgun, nye stickers objects, + nye costumes) Endret 7. januar 2009 av zuperhans Lenke til kommentar
Kani Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Ja, men jeg har jo gått gjennom alle banene som er tilgjengelig. Mener du at jeg må gå gjennom en gang til for å finne nøkler? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Nøklene er som regel skjult og ligger ikke midt på veien. Så ja, du må spille gjennom de banene som du ser miniutfordringen "linker" til. Lenke til kommentar
Kani Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Suverent Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå