audunmarius Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Norske Iphone-brukere er både ivrigst og mest fornøyd med mobilene sine, ifølge Netcom. Les mer Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) eneste med iphone er jo det kommunistiske jerngrepet fra apple og prisen som er sjokkerende Endret 7. januar 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ikke helt troverdig da når KAMERAET får på skala fra 1-5: 3,55 dette vil jo tilsvarer jo karakteren "BRA", det er jo litt spes når kameraet EGENTLIG ligger nærmere "Middels" altså 2,5. jeg vil nok også påpeke at det nok er en del (ikke alle) av disse som er fanboys og vil automatisk skryte av tull uansett.. Jeg tror grunnlaget for kjøp at telefonen ser noe ca sånn ut: Ca 700 tlf CA 350: Fanboys kjøpt pga "APPLE" CA 150: UTELUKKENDE pga utseendet CA 50: PGA Operativsystemet CA 25: Gave CA 75: Nyskjerrighet CA 50: annet Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) ^ Så du tror at ingen kjøpte den fordi det rett og slett er en god telefon da eller? Har sansen for slik generalisering. Endret 7. januar 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) ^ Så du tror at ingen kjøpte den fordi det rett og slett er en god telefon da eller? hehe, ikke når det ikke er det men jeg skrev "ca 50 annet" og "ca 50 operativsystem" kan jo også gå under det. Endret 7. januar 2009 av Go1den3ye Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg kjenner tre personer med iphone, hvorav to er misfornøyd og skal selge den. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 eneste med iphone er jo batteritiden, det kommunistiske jerngrepet fra apple og prisen som er sjokkerende Hvordan kan jeg klage på over to uker standby, og over tre dagers levetid ved moderat bruk - på en telefon som snart runder et år? Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ikke helt troverdig da når KAMERAET får på skala fra 1-5: 3,55 dette vil jo tilsvarer jo karakteren "BRA", det er jo litt spes når kameraet EGENTLIG ligger nærmere "Middels" altså 2,5. Snittet for de som ikke eier andre Apple produkter er 3.32. Du må huske på at bilder innebærer mer enn bare bildekvaliteten på kameraet. Det er f.eks. veldig lett å vise fram bilder på en iPhone. Hele undersøkelsen: http://www.perducosurveys.net/admin/vis.as...=rpt&id=169 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 ^ Så du tror at ingen kjøpte den fordi det rett og slett er en god telefon da eller? hehe, ikke når det ikke er det men jeg skrev "ca 50 annet" Så av 900 telefoner, så tror du at bare 50 av de ble kjøpt pga de var gode telefoner? Faen for no p***preik. Når alternativet er Windows Slowbile () så ser jeg ikke problemet. Har selv aldri brydd meg om Apple-produkter, solgte iPoden jeg hadde en gang etter 1mnd, men selv som relativt anti-Apple hadde iPhone masse appell for meg. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 hm... sist jeg hørte var at stadby tiden var på ca 9 timer, men dette kan være den første iphone som jeg snakker om da, inrømmer selv at jeg ikke er så interessert i apple. så beklager at jeg tokk feil, skal endre på det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-gjmTLx Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Morsomt at personer UTEN iPhone er utrolig raske på labben med å kommentere alle nyheter som presenteres rundt telefonen... Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Skulle bare mangle at man er fornøyd med en telefon som koster like mye som en grei PC. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Lurer på hva slags grei PC man får for 2 eller 3000 kroner. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvilken ulåst iphone får man til 2-3000 kr? Fantastisk å sammenligne subsidiert telefon mot ikke-subsidiert PC. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Så sant man ikke bor i et sted i langtvekkistan uten Netcom-dekning så ser jeg ikke problemet. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Lurer på hva slags grei PC man får for 2 eller 3000 kroner. 3000 + låst abonnement i et år på ca 400+- så etter 12 måneder har abonnementet kostet deg 4788,- +- så kan du ta med 3000+4788 og dermed kommer du opp i den latterlige summen 7788,- +- men om du kan kjøpe deg fri fra abonnementet har du spart gode penger. eneste bra med iphone er multitouch og der stopper egentlig hva som er bra med iphone. om jeg fikk valget mellom neo freerunner og iphone hadde jeg glatt tatt førstevalget siden jeg har fullfrihet med den telefonen Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Lurer på hva slags grei PC man får for 2 eller 3000 kroner. Iphone koster minst 3700kr. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Post...p;qpid=12788348 og en skjerm så har du en grei PC. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 iPhone koster ca 5000 kr, litt over/under avhengig av om du vil ha 8 eller 16 GB. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Hvilken ulåst iphone får man til 2-3000 kr? Fantastisk å sammenligne subsidiert telefon mot ikke-subsidiert PC. Hvilken annen telefon får du usubsidiert som gjør samme som Iphone, og som koster under 5000,-? Ikke mange av de avanserte telefonene som koster under dette uten abb, og å sammenligne mobil og pc i seg selv er jo ganske fantastisk Når man trenger en ny mobil kjøper man ikke pc, og samme gjelder om du trenger pc så kjøper du ikke ny mobil.. doh!! Endret 7. januar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Gjør det samme som Iphone? Mener du da at den ikke kan ta opp video eller sende MMS uten ekstra program? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg