Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med Kabinett (poppet fast)

Anbefalte innlegg

Hei, og god dag.

Jeg holder på med et nytt prosjekt der jeg skal modifisere en PC fra grunn. Jeg skal lakkere rammen, men kabinettet som er bestilt fra Komplett for et par år siden er "poppet" fast. Jeg har ingen aning om hvorfor de har poppet det, og ikke brukt skruer, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det.

Jeg har ingen form for verktøy til å poppe den igjen hvis jeg borrer opp poppene, og jeg har heller ikke ingen form for verktøy til å gjenge opp sånn at jeg får skrudd igjen senere. Håper noen har et forslag om hva jeg evt. kunne gjøre.

Jeg kommer til å legge ut en worklog senere, når jeg har fått løst dette problemet.

EDIT: Beklager for litt feil forklaring der oppe. Modifisere er feil, "Style" blir rett i første omgang, modifisering kommer senere når jeg får råd, har litt lite med penger til komponenter for tiden.

- Thomas M

Endret av iNextopliX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...Du kan bruke skruer og muttere til å sette det sammen igjen

Joda, men nå skal dette se pent ut også. Klarer ikke se for meg at det blir pent med skruer og muttere i/utenpå kabinettet.

// Du andre;

Beklager at jeg ikke husket å kopiere nicket ditt. Det går ann å bruke karosseriskruer, det er sant. Noe jeg faktisk vurderer å gjøre!

- Thomas M

Endret av iNextopliX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...