Comprade Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ærlig talt syns jeg at spillet er dritbra. Jeg digger gameplayet, musikken, kampene og grafikken. Viser vel egentlig hvor forskjellige folks meninger er Om du bare har spilt en halvtime syns jeg du burde prøve litt til. For alt du vet ender du opp med å like det like mye som meg Og som en liten PS: Prinsen er ikke en ekte prins. Han er bare en fyr som vandrer fra sted til sted etter nye eventyr. Prince er bare noe han blir kalt Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Vegas 2 er IMO det spillet av de to som ikke engang er verdt coveret sitt oh, the ignorance Har spilt masse Vegas og en del Vegas 2 også, så ikke si jeg ikke har det. Min mening om Vegas 2 er at den burde vært en tilleggspakke til Vegas 1. ubisoft har jo delevis innrømmet at det EGENTLIG er det settingen er jo også satt paralellt med vegas 1. og de kom ikke så langt etter hverandre viss jeg husker riktig.. men, man tjener mere penger på en etterfølger av et bra spill enn en addon. Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det at du ikke kan dø er ikke veldig vanlig, men eneste forskjellen er at du slipper loading screen. Om du dør i et annet spill reloader du bare uansett? Så hvorfor ikke fjerne muligheten til å dø for å slippe loading screens? Skjønner ikke hvordan en kan klage på mangel på loading screens. Likte spillet veldig godt, men ble vel mye samling av lyskuler etterhvert. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Når man dør/dummer seg ut i andre spill medfører dette stort sett IKKE bare en loading screen, men også ting som tap av helse og å måtte gjennomføre enkelte seksjoner av spillet på nytt. Dette gir et ønske om ikke å dø når man løper langs en vegg og må time hoppet nøyaktig for å nå en stang man kan henge i. I sands of time hadde man et par forsøk. Her har man så mange man vil. Noe som for min del gjorde spillet vanvittig kjedelig. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Når man dør/dummer seg ut i andre spill medfører dette stort sett IKKE bare en loading screen, men også ting som tap av helse og å måtte gjennomføre enkelte seksjoner av spillet på nytt. Dette gir et ønske om ikke å dø når man løper langs en vegg og må time hoppet nøyaktig for å nå en stang man kan henge i. I sands of time hadde man et par forsøk. Her har man så mange man vil. Noe som for min del gjorde spillet vanvittig kjedelig. når man ikke får noen konsekvens så blir det nesten som å spille gjennom et spill på godmode... og da blir det fort kjedelig :/ Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Når man dør/dummer seg ut i andre spill medfører dette stort sett IKKE bare en loading screen, men også ting som tap av helse og å måtte gjennomføre enkelte seksjoner av spillet på nytt. Dette gir et ønske om ikke å dø når man løper langs en vegg og må time hoppet nøyaktig for å nå en stang man kan henge i. I sands of time hadde man et par forsøk. Her har man så mange man vil. Noe som for min del gjorde spillet vanvittig kjedelig. Du må jo spill gjennom seksjoner på nytt, og om du er i en kamp får fienden tilbake liv om du skulle "dø". Spillet er uten straff; den har bare blitt tonet ned. Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Om du faller ned før du har nådd en ny plattform kommer du da tilbake til start. Om du dør i kamp får motstanderen mer helse. Ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Om du faller ned før du har nådd en ny plattform kommer du da tilbake til start. Om du dør i kamp får motstanderen mer helse. Ser ikke problemet. Det at man aldri kan dø samme hvor klønete man er fjerner for meg spenningen fra spillet. Det fjerner litt av spenningen når jeg kan starte en kamp. La prinsen får juling i 15 minutter mens jeg lager middag og komme tilbake som om ingenting har skjedd. Dette fjerner for meg en "nerve" som burde være i alle action spill. Du forstår ikke dette problemet fordi du ikke er meg. Men det forsvinner ikke av den grunn så du må nok bare godta at jeg synes spillet er balle ^__^ Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Kjøpte spillet for noen dager siden, og kan ikke si annet enn at jeg elsker det Et av de beste spillene jeg har spilt på 360, men det kan ha noe med at dette er et spill som passer meg perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå