RBW Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Flere invitasjoner til det nye store innen musikk på nett har kommet vår vei. Les mer Lenke til kommentar
Zitrix Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) me want 3 Endret 7. januar 2009 av zitrix2 Lenke til kommentar
Zitrix Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Da er vi nok en gang tomme for invitasjoner. Hehe skal si de går fort unna må nesten trykke f5 hvert minn hvis mann skal ha en sjans til sånne først til mølla konkuranser hehe får vente på en annen invite eller eller håpe på at det kommer ut av beta. -kristian Lenke til kommentar
kentjesus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 crap jeg fikk ingen ._. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Les "Spotify uten invitasjon". Tar kanskje ikke så lang tid før de stenger ute denne proxyen også, men det funket i allefall da jeg registrerte meg tidligere i dag. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Steike! Gikk unna på 12 minutter, satt selv med F5 for å få stengt i riktig tid. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Takk til HW for invitasjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Bah... No flac, no fun. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) de fire første som sender meg en melding angående en spotify nøkkel skal få hos meg, etter jeg har mottatt fire formodninger skal jeg skriv her at jeg allerede har gitt ut mine da var jeg fri for invitasjoner Endret 7. januar 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg har to invites igjenn Men det er jo sikkert bare snakk om ett tidsspørsmål før disse gratis versjonene begynner og bli proppet av reklame Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Spotify er virkelig blitt populært, og det er ikke uten grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå