Bretleon Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 er det noen som har erfaringer med denne og evetuellt lillebroren på 15". De virker som ett meget godt kjøp for en såpass stil ren design og bra ytelse. Er det noen andre synspunkter som ta til følge før jeg kjøper. ? http://www.papyrus.no/PartDetail.aspx?q=p:2171249;c:36159 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg har erfaring med minstebroren (Amilo Sa 3650). Den nye Amilo 3000-serien virker å være relativt god. Byggekvaliteten er stort sett god. Litt mykt skjermlokk, men det er noe man overlever. Tastaturet på min er av god kvalitet, er forholdsvis stille og behagelig og skrive på. Knappene oppe til venstre kommer borti kanten eller noe slikt og lager litt mer lyd. Tror jeg har vært litt uheldig og fått en der tastaturet ikke sitter helt som det skal. Skjermen virker å være bra, aner ikke om det er samme merke på panelet i 17"-eren. Jeg fikk med trekk til å ha utpå den bærbare (slik tettsittende trekk med gildelås) og en fiberklut. Må si man faktisk får litt for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå