@zeeker@ Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hei er det noen som vet hvordan jerg får instalert Open GL driverene i W2K3? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Du har vært tidlig ute og kjøpt ja Lenke til kommentar
sof Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Du har vært tidlig ute og kjøpt ja tss... ingen grunn til å mistenke noe her, RC2 har vært ute ganske lenge, og Microsoft deler den ut så ofte de kan på seminarene sine... OpenGL spørsmålet har jeg ikke idè om... :oops: Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Du har vært tidlig ute og kjøpt ja tss... ingen grunn til å mistenke noe her, RC2 har vært ute ganske lenge, og Microsoft deler den ut så ofte de kan på seminarene sine... OpenGL spørsmålet har jeg ikke idè om... :oops: nei, hadde ikke akkurat tenkt ringe en moddis heller. men harn selv og vet hvor lett det er få tak i . kjeda meg skrev en post Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Men kommer Win2k3 bare på engelsk eller kommer den på norsk oxo? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 kommer nok på nor også, tror jeg Lenke til kommentar
whoi Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Server versjonene av Windows pleier ikke å komme på andre språk enn engelsk, så det spørs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå