Gå til innhold

Slik tenner du mannen

Anbefalte innlegg

1. Trusetrikset I

Menn liker sexy undertøy, selv om de uttrykker at de også liker «den hvite bomullstrusa». Er dere ute blant folk, eller et sted du vet han ikke kan «få deg» - hvis fram ditt nyinnkjøp. Da får du plantet tankene i hodet hans.

2. Verbal tilnærming

Et lite hvisk på veien ut til butikken, eller for å hente posten: «når jeg kommer tilbake vil jeg ha sex med deg»... Virkningen er garantert.

3. SMS

Det samme gjelder selvfølgelig meldinger. Send en het melding til ham på jobben, eller når han er på trening eller sammen med kameratene. Vil du ha ham tidlig hjem fra byen? ... da vet du hva du gjør.

4. Trusetrikset II

La det være. Det vil si, «glem» trusen. Gjør han oppmerksom på faktumet.

5. Det hete kysset

Denne virker selvfølgelig begge veier, men et virkelig hett, vått kyss vil få ham til å tenke på det du ønsker.

6. Rub a Tub

Å bruke kroppen din mot hans, gjerne mot hans underliv... og en liten bevegelse opp og ned - det er lurt.

7. Plasser tanken

Når han skal på trening, på jobb, skole eller forelesning. Fortell ham hva du ønsker å gjøre når han kommer hjem... eller:

8. Skriv det ned

Skriv en mail, eller en lapp til ham - fortell det samme som over.

9. På byen

Er dere ute sammen og på en uteplass så la ham få hete blikk av deg når du er i baren, eller han er for å kjøpe en drink. Bruk tungen for å understreke poenget.

10. Fingrene

En finger mot munnen, og som erstatning for en slikkepinne. Han skjønner resten.

11. Kysset

Midt i en middag, kino eller under frokosten - len deg mot ham og kyss ham.

:woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
haha!! lest den :wink:  nå vet jeg hva jeg skal gjøre på TG ja!  :lol:  eller kanskje ikke :p  

spray.no er fine greier!

Ka er spray nicket ditt? :lol:

haha!! jeg har omtrent samme nicket over alt jeg..

irc, ptn, spraydate, darkdate,sogamed,mail.. erke måtepå hvor vanskelig det er å finne meg :roll:

Lenke til kommentar
haha!! lest den :wink:  nå vet jeg hva jeg skal gjøre på TG ja!  :lol:  eller kanskje ikke :p  

spray.no er fine greier!

Ka er spray nicket ditt? :lol:

haha!! jeg har omtrent samme nicket over alt jeg..

irc, ptn, spraydate, darkdate,sogamed,mail.. erke måtepå hvor vanskelig det er å finne meg :roll:

Har du prøvd Cyou?

Lenke til kommentar

Har du prøvd Cyou?

det er det som går på tv noenganger ikkesant?

jeg er liksom ikke på noen av stedene for å date da.. bare snakker med kjente jeg.. datene som de har på spraydate er liksom akkurat det samme som en priv. sammtale på irc.. ser ikke helt vitsen i å ta det så sinnsykt alvorlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...