E-spen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 skulle gjerne kjøpt en slik jeg også .. problemet er at det ikke er noen dell rabatt koder aktive. hovedsiden til dell har jo fraktfritt ut den 11/2. noen som vet om det kommer rabatt koder snart på: http://www.kupongkode.com/dell/ ? Ny 15% kupong kode ute nå: http://www.kupongkode.com/dell/ Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har nå slitt med et problem helt siden jeg fikk pc'en, og har gått tom for ideer om hvordan jeg kan fikse det. Problemet er så enkelt som det trådløse nettverket bare "forsvinner". Er koblet opp mot hjemmenettverket, og har full signalstyrke. Alle andre program som bruker internett fungerer fint, men bare ikke Internett Explorer, eller Firefox. For å kunne bruke nettleserne igjen, må jeg skru av og på pc'en. Er det noen her som har hatt lignende problem, og klart å løse det, eller kanskje gi meg noen forslag til hva som må gjøres? Har installert nyeste drivere fra Dell sin side og. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Vurderer denne, men er veldig skeptisk til lærdeler på designet? Det er vel ikke muligheter å få pc'en uten? Men hvordan føles det? Ser det litt merkelig ut eller hva er den generelle opplevelsen? EDIT: Jeg leser også om at den blir svært fort varm under bruk.. Noen kommentarer? EDIT 2: Fikk svar på alt i denne fyldige testen! Da er den bestillt! Endret 27. februar 2009 av Lokii Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvis man reinstallerer Windows Vista med CD'en som fulgte med får man ikke lagt inn kameradriverne, men hvis man bruker recovery partisjonen, vil da alt være som man fikk pc'en? I så fall, er det noen her som vet hvordan man reinstallerer Vista med Recovery partisjonen? Lest litt rundt på nettet, og der står det at man skal trykke CTRL+F11 i det man ser Studio XPS bildet dukke opp, men får det ikke til Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Noen som vet om det er mulig å bytte ut det GeForce 9400-kortet med noe annet selv? Er absolutt ikke noe særlig gaming oppsett, men hadde vært perfekt hvis man kunne sette inn et eget skjermkort senere.. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hei igjen! Etter nøye videre undersøkelser har jeg funnet enda flere illevarslende momenter med XPS Studio 13. FØrst og fremst er det svært høye DPC Latency spikes. Jeg har ikke laptoppen selv enda, men svært mange rapporterer dette, noe som resulterer i spraking og liknende i lyd fra musikk og video. Problemet er forårsaket av det trådløse nettverkskortet som er et Dell kort som i utgangspunktet er et broadcom-kort. Hvis noen kunne kjørt dette programmet og rapportert resultater hadde jeg vært svært takknemlig. Mh Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei igjen! Etter nøye videre undersøkelser har jeg funnet enda flere illevarslende momenter med XPS Studio 13. FØrst og fremst er det svært høye DPC Latency spikes. Jeg har ikke laptoppen selv enda, men svært mange rapporterer dette, noe som resulterer i spraking og liknende i lyd fra musikk og video. Problemet er forårsaket av det trådløse nettverkskortet som er et Dell kort som i utgangspunktet er et broadcom-kort. Hvis noen kunne kjørt dette programmet og rapportert resultater hadde jeg vært svært takknemlig. Mh Hvor kan denne bestilles da, og hva er prisen? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 hvor kan hva bestilles? Laptoppen? Det er da dell.no det Prisen avhenger av hva du konfigurerer den med, men for mitt vedkommende kom den på rundt 10000,- Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei igjen! Etter nøye videre undersøkelser har jeg funnet enda flere illevarslende momenter med XPS Studio 13. FØrst og fremst er det svært høye DPC Latency spikes. Jeg har ikke laptoppen selv enda, men svært mange rapporterer dette, noe som resulterer i spraking og liknende i lyd fra musikk og video. Problemet er forårsaket av det trådløse nettverkskortet som er et Dell kort som i utgangspunktet er et broadcom-kort. Hvis noen kunne kjørt dette programmet og rapportert resultater hadde jeg vært svært takknemlig. Mh Jeg har en Vostro, men problemet er det samme. Det har imidlertid kommet en driveroppdatering som gjør at vanlig avspilling av lyd og musikk ikke lenger er berørt (fortsatt en smule høy dpc latency, men det holdes innenfor visse grenser). Imidlertid kommer det samme problemet også fra nvidia-driveren hvis ikke strømsparingsfunksjonen er slått av. Lenke til kommentar
w4zz Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hei igjen! Etter nøye videre undersøkelser har jeg funnet enda flere illevarslende momenter med XPS Studio 13. FØrst og fremst er det svært høye DPC Latency spikes. Jeg har ikke laptoppen selv enda, men svært mange rapporterer dette, noe som resulterer i spraking og liknende i lyd fra musikk og video. Problemet er forårsaket av det trådløse nettverkskortet som er et Dell kort som i utgangspunktet er et broadcom-kort. Hvis noen kunne kjørt dette programmet og rapportert resultater hadde jeg vært svært takknemlig. Mh Kjørte programmet ditt nå på min Studio XPS 16 og lå på rundt 90 i latency. Men merker ikke akkuratt noe til dette. Synes det er helt grei lyd i laptopen. Den som forventer noe annet bør revurdere hva han kjøper laptop for hvis lyden på den spiller VELDIG stor rolle. Hehe :-) Har et annet spm, ang 3g kort i maskinen. Satt i dette og installerte nødvendige drivere. 3g kort driveren og connection manageren. Men jeg får fortsatt ikke opp 3g indikatoren på laptopen og programvaren klarer heller ikke starte. Noen som vet eller har 3g kort i maskinen sin? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hei igjen! Etter nøye videre undersøkelser har jeg funnet enda flere illevarslende momenter med XPS Studio 13. FØrst og fremst er det svært høye DPC Latency spikes. Jeg har ikke laptoppen selv enda, men svært mange rapporterer dette, noe som resulterer i spraking og liknende i lyd fra musikk og video. Problemet er forårsaket av det trådløse nettverkskortet som er et Dell kort som i utgangspunktet er et broadcom-kort. Hvis noen kunne kjørt dette programmet og rapportert resultater hadde jeg vært svært takknemlig. Mh Kjørte programmet ditt nå på min Studio XPS 16 og lå på rundt 90 i latency. Men merker ikke akkuratt noe til dette. Synes det er helt grei lyd i laptopen. Den som forventer noe annet bør revurdere hva han kjøper laptop for hvis lyden på den spiller VELDIG stor rolle. Hehe :-) Jeg hadde opptil 67000. Du skjønner vel at det er et problem? 90 er jo perfekt. Lenke til kommentar
MustDo Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hei igjen! Etter nøye videre undersøkelser har jeg funnet enda flere illevarslende momenter med XPS Studio 13. FØrst og fremst er det svært høye DPC Latency spikes. Jeg har ikke laptoppen selv enda, men svært mange rapporterer dette, noe som resulterer i spraking og liknende i lyd fra musikk og video. Problemet er forårsaket av det trådløse nettverkskortet som er et Dell kort som i utgangspunktet er et broadcom-kort. Hvis noen kunne kjørt dette programmet og rapportert resultater hadde jeg vært svært takknemlig. Mh Køyrde ein test no ei lita stund hadde maks på over 20000us. Ligg i gjennomsnitt på 1000us med spikes opp mot 4000us Har et annet spm, ang 3g kort i maskinen. Satt i dette og installerte nødvendige drivere. 3g kort driveren og connection manageren. Men jeg får fortsatt ikke opp 3g indikatoren på laptopen og programvaren klarer heller ikke starte. Noen som vet eller har 3g kort i maskinen sin? Kva operativsystem du køyrer? Fant ut gjennom prøving å feiling at at det ikkje funkar i Windows7. Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hei, Jeg har fått byttet skjerm to ganger på min maskin, pga av defekte piksler. Nå husker jeg ikke lengre hvordan skjermen var å ta opp og ned første gangen. Hvordan er deres maskiner og skjermer? Er skjermen fast og litt treg/ordentlig å dra slik at den kan stå i alle vinkler eller er den lett og kan ikke stå i alle vinkler? Takk Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hei,Jeg har fått byttet skjerm to ganger på min maskin, pga av defekte piksler. Nå husker jeg ikke lengre hvordan skjermen var å ta opp og ned første gangen. Hvordan er deres maskiner og skjermer? Er skjermen fast og litt treg/ordentlig å dra slik at den kan stå i alle vinkler eller er den lett og kan ikke stå i alle vinkler? Takk Skjermen er og skal være fast og litt treg/ordentlig å dra slik at den kan stå i alle vinkler Lenke til kommentar
Hootie Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Korleis er erfaringene med denne maskinen etter litt bruk? Blir den fort varm? Batteritid? Andre problem? Lenke til kommentar
Hootie Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ingen som vil dele erfaringer? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 XP drivere til denne saken? Får man det? Lenke til kommentar
OOllii Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Hei, jeg har nettopp fått meg dell 1340, men opplever at pcen fryser i windows. Jeg har installert msn,pokerstars og et gratis medlemsskap av mcafee...kan det ha noe md dette å gjøre? Er det noen som har peiling...pliis svar:) Ellers er pcen fantastisk:D Jeg har også opplevd at maskinen fryser. Jeg fikk min maskin den 16 oktober og den har fryset 3 ganger i løpet av de 2 dagene jeg har hatt den. Jeg har bare brukt google chrome (no multitask) mens den har fryst. Ctrl + Alt + Del har heller ikke fungert. Har måttet kutte strømtilførselen og slå den helt av. Noen med samme problem? Endret 18. oktober 2009 av OOllii Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Noen som vet om det funker med SO-DIMM PC3-10666 minne? Har bare 2GB nå så en opppgradering til 4GB er vel nesten en selvfølge. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Trur ikke chipsettet støtter mer enn 1066mhz, så om du setter inn ram på 1333mhz, vil disse bli klokket ned til 1066mhz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå