Gå til innhold

Fable 2 får vegetarskryt (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du vet at når PETA gir ett spill skryt så må det være skummelt nært moraliserende...

om det finnes ikke-religiøse (eller kanskje dem har tatt dyrevern opp på religionsnivå) fanatikere der ute, så må det være den organisasjonen...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
– Det er et morsomt og nyskapende spill, men det er også et verktøy for å vise spillere fordelene av en vegetardiett i det virkelige liv.

Argh, er det rart jeg hater PETA...

Tror ærlig talt Peter Molyneux hadde blitt fornærmet av det her >.<

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Syns Fable 2 var super kort. Har gjørt alt jeg kunne og nå med flere millioner er det ingenting å gjøre... ingen hus å kjøpe, ingen våpen å kjøpe og bare samle foes å slakte... crapy game

Enig med at det var et aaaaalt for kort spill, men de timene det varte var fantastiske :)

Lenke til kommentar
Hvis Blizzard hadde lagt til lignende mat-system i WoW så hadde vi fått en del vegetarianere i verden :p og løst verdens sultproblem.

Av hva jeg har hørt kreves det mer landområde til å lage tilsvarende energi for mennesker med flora, enn hva man trenger til å produsere energien i form av f.eks. en ku. Altså, om alle skulle være vegetarer ville vi trengt større områder til planting av føde siden mennesker nyttegjør seg dårligere av flora enn når vi kommer som et annet ledd i næringskjeden.

Mulig Soylent Green er løsningen ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...