Gjest Anondelivers Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hei, jeg vet ikke om dette er naturlig eller et problem. Men etter at jeg kommer, så er penisen fremdeles stiv. Jeg har hatt det sånn så lenge jeg kan huske, og har egentlig ikke tenkt over det no særlig før nå. Jeg kan komme flere ganger i løpet av kort tid, og selvom det blir vanskeligere og vanskeligere å komme, så er fremdeles penisen stiv. Dette gjelder både ved runking og sex, jeg kan f. eks ha sex med dama og når vi er ferdig og legger oss i "spooning", så blir den stiv med en gang. (er redd hun føler hun ikke kan tilfredsstille meg) Så jeg lurer på, er dette normalt? er det flere som har det sånn? (er 18 år) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er helt normalt hvis man er veldig kåt. Om det er normalt at det skjer hver gang vil jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kan si at jeg har samme "problem", men vil heller ha det slik en at jeg ikke får den opp i det hele! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Stiv tissefant er da vel ingenting å klage på. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Så jeg lurer på, er dette normalt? er det flere som har det sånn? (er 18 år) Det er helt normalt, og ikke noe problem overhodet. Finn deg en jente som vet å sette pris på det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg kan komme flere ganger i løpet av kort tid, og selvom det blir vanskeligere og vanskeligere å komme, så er fremdeles penisen stiv. Dette gjelder både ved runking og sex, jeg kan f. eks ha sex med dama og når vi er ferdig og legger oss i "spooning", så blir den stiv med en gang. (er redd hun føler hun ikke kan tilfredsstille meg) I så fall er kommunikasjon eit større problem enn at kameraten står i giv akt etter akten. Det kan umogeleg være verre enn å forklare dama årsaken til at den framleis står? Dei fleste vil nok sjå på dette som positivt snarare enn negativt. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kan sikkert være upraktisk til tider, men du er egentlig bare heldig. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Heldigris Du er sikkert en maskin i senga;< Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Husker dette da jeg var mindre. Greide og få en til orgasme på under 30 sek etter første orgasme... Har hard dick selv etter 2-3min etter orgasmen... Er vell normalt? Er vell og overdrive på tiden. Men har ikke prøvd og holdt den stiv etter orgasmen for en ny runde eenda... Endret 8. januar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Gjest Guest_Me2_* Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har det slikt du har, TS. Men jeg kaller det for luksusproblem, for det er faktisk bare positivt. Iallefall for min del som har sex i flere timer når vi først er i gang. (naturlig nok ikke hver gang, men så ofte vi bare kan, og dama elsker det) Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kan sikkert være upraktisk til tider, men du er egentlig bare heldig. Enig med denne. Vær glad for det. Dama di bør egentlig bare bli glad/kåt for at du får ereksjon så fort igjen. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hadde samme problemet før jeg og, da jeg var rundt 12-13, da jeg var mindre og kåtere. Runka ni ganger på rad med en og samme ereksjon. (I know, I know, TMI.) Det kom seg dessverre med alderen. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Fy flate du er heldig om den fortsatt er vedtre når du har gitt ditt brøl. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Min er også hard etter 1. runde, kanskje også 2. runde om jeg velger å fortsette. Har ingenting imot det, men det hindrer at jeg kan runke om morgenen. Hvorfor? Pga jeg bare har tid til én runde som oftest, og den blir faktisk enda hardere nesten om jeg ikke runker igjen rett etterpå. Du er nok ikke unormal trådstarter Og dette er nok som alt annet som har med kroppen å gjøre veldig individuelt. Er ganske vanlig å bli slapp etter man har ejakulert. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 For et luksussproblem. Det må jo være alle tiders! Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke nødvendigvis et luksusproblem. Tror dette har en sammenheng med at noen har mye ereksjon som egentlig ikke kan forklares. Jeg får det ofte, at bare helt plutselig blir penis stiv. Jeg tror den må bli stiv ofte rett og slett, og om jeg ikke runker minst 2 ganger dagen tror jeg har tenkt å fortsette å styre sin egen butikk. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er du gammel da? Er jo normalt for unge unger. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Samme sak her, dog ikke like stiv med en gang men kommer seg etter en 2-3 min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg