Kewlegard Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hei : ) Er det noen her som er flinke med photoshop som kan plassere felger på bilen min? Så jeg får sett hvordan det ser ut før jeg evt kjøper felgene. Lenke til kommentar
GunnarDa Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hei : ) Er det noen her som er flinke med photoshop som kan plassere felger på bilen min? Så jeg får sett hvordan det ser ut før jeg evt kjøper felgene. Joda, straks du er ferdig med å vaske huset mitt. ;-) G Lenke til kommentar
Kewlegard Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Hei : ) Er det noen her som er flinke med photoshop som kan plassere felger på bilen min? Så jeg får sett hvordan det ser ut før jeg evt kjøper felgene. Joda, straks du er ferdig med å vaske huset mitt. ;-) G hehe, blir nok dårlig med husvask på deg gitt ; p Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) brom brom. faktura kommer i posten. Endret 7. januar 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
Kewlegard Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 brom brom. faktura kommer i posten. takk for hjelpa : ) uffda, blir det dyrt? : ( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå