abene Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Flere sikkerhetseksperter advarer mot risikoen ved å stole 100 prosent på venner via nettsteder som Facebook. Les mer Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 mot risikoen ved å stole 100 prosent på venner via nettsteder som Facebook. For en herlig nyhet hehe ohmy Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Nå har mine "venner" sendt meg alskens lumske linker på msn og et lass av "kjedemail" allerede. En viss sunn skepsis skal man ha før man klikker på noe, uansett hvem det ser ut som det kommer fra. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Sikker på at du ikke mente å poste denne i humor-delen av forumet? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg har lenge vurdert å kvitte meg med min Facebook-konto, men da er det mange jeg kommer til å miste kontakten med. Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er vel generelt en risiko forbundet med å stole 100% på noe som helst! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Man skal jo aldri stole på noen andre enn seg selv. Ser ikke hvordan dette ikke skal gjelde for et par hundre nettvenner, nei. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Stole på seg selv??? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 I edru tilstand, ja. Lenke til kommentar
Morro Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Du verden. Også jeg som har kausjonert for boliglånet til noen av de. De virket så hyggelige på Facebook. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Og plutselig legger de inn frekke kommentarer på statusen din. *sukk* Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ehhhh, Windows problem igjen..... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hehe, ja. Kjenner folk som legger til gud og hvermann, t.o.m vilt fremmede mennesker de antageligvis aldri har møtt. Eksempelvis, broren min har nesten 1000 venner på Facebook, men jeg vet jo selvfølgelig at han bare har jevnlig kontakt med en brøkdel av dem, hehe. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Venner er vel en sikkerhets-risiko. På facebook eller ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 fjesbok venner ... duh. Selv begrepet er latterlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Venner er vel en sikkerhets-risiko. På facebook eller ikke My thoughts exactly. Hvor lurt er det egentlig å stole 100% på gud og hvermann? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Den eneste jeg stoler 100% på er meg selv. Og da er beruset og kåt tilstand utelatt. Endret 7. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Enig med lars og mimirs poster rett ovr meg her. I det hele tatt å lage en artikkel som advarer mot å stole 100% på facebook-venner er tullete synes jeg. Å informere om at facebook kan ha sikkerhetsproblemer, og at disse tar lang tid å fikse derimot er legitimt. Jeg er ikke så glad i denne trenden med sikkerhets-hysteri og at folk ikke skal ta annsvar for egen sikkerhet. Lo meg nesten skakk i går når jeg så en nyhet på TV der det var en barnehage i oslo som barna måtte gå med hjelm utendørs, og hjelmen satt så langt opp på hodet at den ikke hadde tatt i mot for annet enn et stup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå