andy89 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Har du prøvd å bytte minnebrikker. Eller om du har 2 eller flere, bare prøve 1 om gangen. nå sistegangen som jeg faktisk fikk "loding screen" så putta jeg inn alene en minnebrikke som jeg har "til overs" fordi jeg kan ikke ha 4 stk i for da crasher den men kan jo ta å prøve 1 og 1 av de andre og Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) fins det program som kan teste at hovedkortet og prosessoren virker som det skal(i dos)? Endret 28. januar 2009 av Audison Connection Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Prøv å koble ifra ekstra interne harddisker/eksterne harddisker, dvd-drev o.l. Prøv også å fjerne innstikkskort som ikke er nødvendig for boot for å se om dette hjelper. Har du prøvd å resette bios til default? Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) kan jo prøve å koble til bare den som er nødvendig ja har resett biosen ja, uten hell Endret 3. februar 2009 av Audison Connection Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå