Fixer'n Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg ønsker alle en GOD PÅSKE ! ps. sorry for caps lock i tema linjen men jeg måtte bare gjøre det. :oops: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 God Påske ! (selvom det i mine øyne er altfor tidlig å ønske folk god påske.. Den begynner på onsdag ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 God påske! Aldri brydd meg noe særlig om påsken men la gå Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Wee! Legg på dere alle sammen, tror sannelig jeg skal få litt sol i påska. FERIE Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Det bildet der kan jo ta knekken på feriegleden, så litt ekkelt ut :-? Ellers go' påske_ferie_, i alle fall //sindre Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Fant en slik en i stekepanna en gang. det luktet som inn i det mørkeste h3lvette.. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 [kylling] Fant en slik en i stekepanna en gang. det luktet som inn i det mørkeste h3lvette.. Litt småkjipt hvis du allerede har hatt oppi 8 egg og skal ha ett til, også kommer den krabaten der deisende nedi bollen/stekepanna. God påske alle sammen! Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 God Påske til deg også + alle dere andre da.. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 God Påske ! (selvom det i mine øyne er altfor tidlig å ønske folk god påske.. Den begynner på onsdag ) Min påske begynner i dag, den kristne påsken begynner til uka. Amnio: det var det første egget i panna, og det siste på lang-lang tid.. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Fant en slik en i stekepanna en gang. det luktet som inn i det mørkeste h3lvette.. Seriøst?! Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 God Påske alle mann Fant du en slik i stekepanna ? :o Fortell. Magnus Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 -- BILDE -- Fant en slik en i stekepanna en gang. det luktet som inn i det mørkeste h3lvette.. Seriøst?! Neppe! Egg vi kjøper i butikken er ikke befruktet, og kan derfor ikke klekkes til kyllinger. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Nå var det vel ingen som sa at det var kjøpt i butikk? Og, de egga du kjøper i butikken kan være befrukta, derfor kjører dem gjennomlysning for å sjekke etter slike 'overraskelser', noe som tydeligvis ikke er helt feilfritt. Holder seg nok litt unda egg etter en sånn ja. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 -- BILDE -- Fant en slik en i stekepanna en gang. det luktet som inn i det mørkeste h3lvette.. Seriøst?! Neppe! Egg vi kjøper i butikken er ikke befruktet, og kan derfor ikke klekkes til kyllinger. TULL OG TØYS.. Det var fra en helt vanlig 6 (eller 12) pack med egg fra (prior ?) butikken.. Jeg skullee lage omelett, knakk det første egget på kanten av stekepannen, og mistet hele driten oppi fordi det luktet så inni helvette med en gang, tittet oppi panna og, ja riktig, der lå et slikt "krek".. skal si det luktet jævelskap.. hååh. Edit: Og det var jo ikke akkurat en kvitrende kylling som satt i pannen heller da, det var et foster, eller hva man skal kalle det, ille luktet det ihvertfall.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 God påske ja selv har jeg 12 dagers ferie blir mange sene kvelder og sene morgener nå Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Happy easter Tid for tg!!! (for de som skal det...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå