mcgroven Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Erkerival tror Sony tvinges til å kutte i Playstation 3-prisene. Les mer Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 X360 be jo lansert et par måneder før PS3 ble den ikke? Synes at 28 mot 20 millioner ikke er så frytelig mye når X360 har vært på markedet lengre... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Et par månender? Et år er mer nøyaktig(+ noen mnd for Europa) Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Skinney: Forsåvidt sant det, men sammenlign PS2 og XBOX1... Microsoft sitt mål med første generasjon av XBOX var å etablere ett navn, med XBOX360 skulle de konkurrere med PS3. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Tja, slik argumentasjon er vel først og fremst spennende om man får se en slags graf for salgene til de to produktene. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Når vi tenker på prisen og tid på markedet så er det ikke så veldig mye egentlig nei Microsoft kan ha rett. Salget vil kanskje tvinge sony til å trekke ned prisen for å få begynne å selge for alvor >.< Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ja, men da blir det kanskje en PS3 på meg alikevel! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Tja, slik argumentasjon er vel først og fremst spennende om man får se en slags graf for salgene til de to produktene. http://i45.photobucket.com/albums/f64/donn.../PS3vs360-8.png Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Tja, slik argumentasjon er vel først og fremst spennende om man får se en slags graf for salgene til de to produktene. http://i45.photobucket.com/albums/f64/donn.../PS3vs360-8.png Vet du om det finnes en nyere graf? Denne er nemlig omtrent ti millioner enheter gammel. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Her er nyeste grafen for salg siden launch: http://vgchartz.com/hwlaunch.php?cons1=Wii...l&weeks=165 Endret 7. januar 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Microsoft har vel bevist tidligere hvor gode de er til å forutse Sony, så dette tar jeg ikke til meg engang : ) Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det blir på ein måte litt feil å samanlikne prisen på XBox 360 og PS3 direkte. PS3 har ein høgare utsalgspris, men har t.d. gratis nettenester. Ein kan seie at PS3 kan vere vesentleg dyrare dersom ein ikkje skal spele på nett. Om ein kan spele på nett, er eg ikkje sikker på korleis reknestykket blir. Kva kostar eit vanleg Live-abonnement? Uansett, med ein løpande kostnad, vil på eit eller anna tidspunkt XBox 360 ha blitt dyrare enn PS3. Kva som eigentleg er dyrast av PS3 og XBox 360, er ikkje heilt rett fram. Det kjem an på kva du har bruk for, og då spesielt om du har bruk for Blu-ray, nettenester, eller om du skal oppgradere harddisken. De som har hatt XBox 360 sidan lansering, kor mykje har de betalt for han til no? Kay Lenke til kommentar
Steinbitglis Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Å... han veit at det ikke kommer noe priskutt. Derfor gjør han det bare for å fremheve at xbox er billigere. Lenke til kommentar
pcgurun Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Helt Riktig KayAU. Det er så sant som det er sagt. Playstation trenger ikke noen merkostnad annet enn spill etter innkjøp. Xbox360 Derimot trenger Live abbonement for å spille online(det i seg selv er jo ren og skjær kjeltringfaktor). Fikk høre at det var noe sånt som ca 700,- for 6mnd eller noe sånt. altså da 1400,- i året, og på 2 - 3 års bruk da, så vil du komme opp i 2800,- til 4200,- (og dette bare i løpende utgifter) + evnt. tilleggsutstyr og spill...... Bare med live i 3 år, så er du jo så og si opp i prisen for PS3. (PS: XBOX fanboys må bare gjøre narr av skrivefeil og slike ting . Hvis de får det mye bedre i hverdagen av den grunn. Finner dere ikke noe å sette fingeren på i tilfellet, så kan jeg jo lage denne å skyte på: Rost (mente Røst) Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kudos til KayAU og pcgurun! PS3 = En betaling, der og da. Det er jo derfor PS3 er dyrere, du får mere jo mere man betaler. (Med unntak Mac) Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Xbox360 Derimot trenger Live abbonement for å spille online Hendig å utelate at xbox live ifølge de fleste er en bedre tjeneste enn Sonys motstykke? Det som er høy kjeltringfaktor er å tvinge på deg bluray spør du meg (Helt realistisk, hvor mange trenger bluray? Pr. idag er det oppskrytt. De som har hatt XBox 360 sidan lansering, kor mykje har de betalt for han til no? Ca. 2000. Nettspilling tar jeg på pc OrrieKM: Akkurat derfor jeg ikke liker tanken bak ps3. At man skal få med alt mulig og betale for ting man kanskje ikke trenger. Eneste jeg trenger i en konsoll er harddisk og muligheten til å spille spill. Om jeg en gang skal ha meg en bluray-spiller blir det nok en ps3 på meg tho (en kompis kjøpte en bluray-spiller til 2700kr i går faktisk, galskap spør du meg når du får en ps3 til litt over 3000) Endret 7. januar 2009 av M@R7!N Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Helt Riktig KayAU. Det er så sant som det er sagt. Playstation trenger ikke noen merkostnad annet enn spill etter innkjøp. Xbox360 Derimot trenger Live abbonement for å spille online(det i seg selv er jo ren og skjær kjeltringfaktor). Fikk høre at det var noe sånt som ca 700,- for 6mnd eller noe sånt. altså da 1400,- i året, og på 2 - 3 års bruk da, så vil du komme opp i 2800,- til 4200,- (og dette bare i løpende utgifter) + evnt. tilleggsutstyr og spill...... Bare med live i 3 år, så er du jo så og si opp i prisen for PS3. (PS: XBOX fanboys må bare gjøre narr av skrivefeil og slike ting . Hvis de får det mye bedre i hverdagen av den grunn. Finner dere ikke noe å sette fingeren på i tilfellet, så kan jeg jo lage denne å skyte på: Rost (mente Røst) Det koster 500 for et år, så tallene dine er helt på vidda. Det er også mulig å halvere kostanden om man handler på ebay og lignende. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Helt Riktig KayAU. Det er så sant som det er sagt. Playstation trenger ikke noen merkostnad annet enn spill etter innkjøp. Xbox360 Derimot trenger Live abbonement for å spille online(det i seg selv er jo ren og skjær kjeltringfaktor). Fikk høre at det var noe sånt som ca 700,- for 6mnd eller noe sånt. altså da 1400,- i året, og på 2 - 3 års bruk da, så vil du komme opp i 2800,- til 4200,- (og dette bare i løpende utgifter) + evnt. tilleggsutstyr og spill...... Bare med live i 3 år, så er du jo så og si opp i prisen for PS3. (PS: XBOX fanboys må bare gjøre narr av skrivefeil og slike ting . Hvis de får det mye bedre i hverdagen av den grunn. Finner dere ikke noe å sette fingeren på i tilfellet, så kan jeg jo lage denne å skyte på: Rost (mente Røst) Nå bommer du kraftig da Xbox live koster rundt 450kr for 12 måneder, og man betaler for en tjeneste som er mye bedre enn dritten til PS3. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Helt Riktig KayAU. Det er så sant som det er sagt. Playstation trenger ikke noen merkostnad annet enn spill etter innkjøp. Xbox360 Derimot trenger Live abbonement for å spille online(det i seg selv er jo ren og skjær kjeltringfaktor). Fikk høre at det var noe sånt som ca 700,- for 6mnd eller noe sånt. altså da 1400,- i året, og på 2 - 3 års bruk da, så vil du komme opp i 2800,- til 4200,- (og dette bare i løpende utgifter) + evnt. tilleggsutstyr og spill...... Bare med live i 3 år, så er du jo så og si opp i prisen for PS3. (PS: XBOX fanboys må bare gjøre narr av skrivefeil og slike ting . Hvis de får det mye bedre i hverdagen av den grunn. Finner dere ikke noe å sette fingeren på i tilfellet, så kan jeg jo lage denne å skyte på: Rost (mente Røst) Skal ikke påpeke eventuelle skrivefeil, men prisen på Xbox LIVE har du vel bommet litt på. Jeg kjøpte nettopp 13 mnd. abonnement for kr 380,- og det er det absolutt verdt. Hvor har du hørt at det er 700,- for 6 måneder? Jeg betaler gladelig for en så bra tjeneste som LIVE. Jeg er ikke like fornøyd med PSN, så om den hadde kostet penger så hadde jeg klaget. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Og nok en gang viser MS haterne hvor ignorante og intetvitende de er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg