mcgroven Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Populære Gears of War 2 får en oppdatering i løpet av kort tid. Les mer Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Høres bra ut dette. Da har jeg enda mer å gjøre når jeg får nett Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Flott at de ordner opp. Enkelte av bugsa høres ganske ekstreme ut. Da satser jeg på at nettdelen er noenlunde bugfri når jeg får tak i spillet. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Enda ikke spilt Gears2 online, så kan likesågreit vente med det til oppdateringen og heller spille enda mer singleplayer frem til da Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Høres bra ut dette. Da har jeg enda mer å gjøre når jeg får nett Det blir bedre og bedre ja, men de bugsa som de fikser på nå er egentlig ikke så ille, de fleste er skikkelige folk og spiller uten å glitche, men selfølgelig det finnes noen som utnytter de bugsene som er nevnt i artikkelen... appropo matchmakingen har jo blitt en god del bedre etter den første updaten Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Dumt at de ikke ordner online systemet sitt, da det tar alt for lang tid og søke etter matcher om man ikke er 5 players osv. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Dumt at de ikke ordner online systemet sitt, da det tar alt for lang tid og søke etter matcher om man ikke er 5 players osv. Tror det er planen at de skal ordne på dette da... EDIT: Leste feil. Kan godt være de ikke gjør dette Endret 7. januar 2009 av Leaκim Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Glitchere kan man alltids leve med, jeg synes det er verre med matchmakinga, den suger balle. Jeg håper de fokuserer på denne også, ikke bare på å forbedre selve matchopplevelsen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 De har ikke sagt alt de skal gjøre enda. Jeg har fortsatt ikke glitcha noe enda, noen som blir med på et privategame før patchen kommer? Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Håper virkelig de fikser matchmakingen, må som regel vente 20 minutter for å finne en kamp, og når jeg først finner en kamp lagger det ekstremt mye. Alikevel har jeg en trang til å spille Ender som regel med at jeg spiller med noen som ikke har dette problemet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Dumt at de ikke ordner online systemet sitt, da det tar alt for lang tid og søke etter matcher om man ikke er 5 players osv. Tror det er planen at de skal ordne på dette da... EDIT: Leste feil. Kan godt være de ikke gjør dette Matcmakingen er det allerede kommet en patch for, den fungerer fint for meg nå. Jeg håper samtidig de banner alle som har glitchet seg til rank 5. Men det blir kanskje litt mye å håpe på. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Dette er de beste nyhetene jeg har lest på lenge. Hadde gitt opp Gears 2 multiplayer helt, men etter dette kommer jeg til å sjekke det ut igjen. Forrige gang jeg prøvde å spille kom jeg overraskende fort inn i en match. Skulle nesten tro at den forrige patch'en hadde kicka inn (de sa at det kunna ta litt tid før alt gikk smooth). Eller kanskje jeg bare hadde flaks? Uansett, gode nyheter. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 yay fekk gears 2 til jul einaste som mangler er xbox-en Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 yey, gleder meg til denne kommer. . Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 De får fikse den håpløse hagla og nedjustere sagpwnzoren litt om jeg skal gidde å komme tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Straffe de som gir seg tidlig? Hvorfor det egentlig? kanskje strømmen har gått? kanskje maskina har klikka? kanskje spillet har stoppa? eller brdbåndet hengt seg opp? når man skal på dass? når man må spise? gjøre lekser? hardisken klikker? Blir jo urettferdig å bli straffet for det, når man mange ganger ikke kan noe får at spillet avsluttes. Dette er råskap og diktatur fra utvikleren, plutselig komme med harde straffer. Betalte ikke 700 kroner for å bli straffet i ett spill, helt idiotisk. Men er glad for de fleste fiksene og spillet generelt er bra. Blir jeg straffet for å gå på dass, slutter jeg å spille online. Endret 7. januar 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Du trenger ikke forlate gamet for å gå på do. Uansett ødelegger det for fire andre at du stikker, derfor blir du straffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg