kalg Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det har seg slik at jeg har fått ny enebolig. Den forrige huseier var såpass snill at han avsluttet bredbåndet, og sørget for at det var frakoblet når vi flyttet inn. Derfor må jeg ha ny ISP. Alternativene er: Ventelo - ADSL 2+ opptil 12000/700 kbps(ws) til 449,- per måned Direct connect - Privat adsl 2+ 8000-16000/700 399,- per måned BKK - ADSL Storm 6500/800 kr. 398,00 pr. mnd. Telenor og NGT har priset seg ut av min lommebok på det tlf nr jeg har. Det virker for meg som om Ventelo er mest seriøs. Det står ikke på pris her, det skal bare virke. Det er det viktigeste. Hvis noen har noe å si om de jeg har listet opp her, eller har noen andre de er meget fornøyd med er jeg takknemlig for svar. Kalg Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Nå har jeg ikke har jeg ikke testet ut DC eller BKK sitt bb-abn. Men Ventelo har jeg hatt her oppe i nord, og har vært svært fornøyd med svartiden ut mot verden, dette merker du spesielt om du er en som spiller mye på nettet. Men jeg vil anta at de to andre leverandørene er nok sikkert helt kurante også. Så det er vel bare å se hvor du får mest båndbredde for pengene? Samt hva du skal bruke linjen til. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvis det er Ventelo vidersalg så er det Telenor som har alt utstyret. Ventelo er ikke verdensberømt for kundeservice så vidt jeg har oppfattet. Tipper DC er best av de du nevner, men det viktigste er som regel kvaliteten på kabelen mellom sentral og hus som er felles for alle. Ville ikke valgt BKK da du ikke får logge inn på routermodemet deres. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Av personlig erfaring, velg Direct Connect. Rask support, gode linjer - god routing (etter dagens standard) og de skjønner hva du sier Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hei! Jeg anbefaler Direct Connect på det varmeste. De har rask support, stabile linjer og meget god kundeservice. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Telenor ADSL2+ Turbo koster også 399, til opplysning. Btw, "WS" i produktnavnet til Ventelo står for WholeSale, som betyr at de bruker i bunn og grunn Telenors nett. Endret 7. januar 2009 av magnusalex Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ja, men da er det ikke inkludert telefonsupport som er gratis hos Direct Connect Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Om det er support du ønsker ikke gå for Ventelo dog, men som regel er det ikke ofte feil på et samband. Og da trenger en vel svært lite support også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå