Gå til innhold

Valg av ISP. Skal bestilles 7/1-09 ( I dag! )

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg har fått ny enebolig. Den forrige huseier var såpass snill at han avsluttet bredbåndet, og sørget for at det var frakoblet når vi flyttet inn. Derfor må jeg ha ny ISP.

Alternativene er:

Ventelo - ADSL 2+ opptil 12000/700 kbps(ws) til 449,- per måned

Direct connect - Privat adsl 2+ 8000-16000/700 399,- per måned

BKK - ADSL Storm 6500/800 kr. 398,00 pr. mnd.

Telenor og NGT har priset seg ut av min lommebok på det tlf nr jeg har.

Det virker for meg som om Ventelo er mest seriøs. Det står ikke på pris her, det skal bare virke. Det er det viktigeste.

Hvis noen har noe å si om de jeg har listet opp her, eller har noen andre de er meget fornøyd med er jeg takknemlig for svar.

Kalg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke har jeg ikke testet ut DC eller BKK sitt bb-abn. Men Ventelo har jeg hatt her oppe i nord, og har vært svært fornøyd med svartiden ut mot verden, dette merker du spesielt om du er en som spiller mye på nettet. Men jeg vil anta at de to andre leverandørene er nok sikkert helt kurante også. Så det er vel bare å se hvor du får mest båndbredde for pengene? Samt hva du skal bruke linjen til.

Lenke til kommentar

Hvis det er Ventelo vidersalg så er det Telenor som har alt utstyret. Ventelo er ikke verdensberømt for kundeservice så vidt jeg har oppfattet.

Tipper DC er best av de du nevner, men det viktigste er som regel kvaliteten på kabelen mellom sentral og hus som er felles for alle.

Ville ikke valgt BKK da du ikke får logge inn på routermodemet deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...