thklinge Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg har kjøpt en 120GB harddisk (20GB er ikke nok til å lagre Rock Band 2 OG alle sangene jeg har lastet ned Dermed trenger jeg å kopiere alt innhold fra min gamle 20GB harddisk til den nye. Til den jobben finnes det et "transfer kit" som består av en kabel (usb til harddisk) og ei DVD-plate som gjør jobben. Er det noen som har dette kittet og vil selge det eller låne det bort? Evt er det noen som vet om man kan få lurt noe slikt ut av Microsoft? Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 har selv kjøpt meg 120 gb HDD, men transfer kit skal jo være med? -BiG Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Om du bestiller en til 1000,- ja, men det gjorde ikke jeg. Halv pris, 551,- inkl ekspressfrakt med EMS: Dealextreme: 120GB Hard Disk Drive Module for Microsoft Xbox 360. Den er uoriginal naturligvis så for dere som er redd for XBL-bans mv. bør kanskje heller kjøpe en original HD fra MS. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg mener å tro at man kan få transfer kitten gratis fra Microsoft. Google det eller noe, men er rimelig sikker. Husker hvertfal at det var via wwww.xbox.com Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) kjøp på elkjøp, bruk det, lever det tilbake igjen ta en kopi av dvden og send til meg. edit: ellers var det mye fint snacks på den siden der, f.eks controller til $33. 200 kroner for ei stikke Endret 7. januar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå