striky Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 En HEEELT ny trailer har kommet, såkalt theatrical trailer. HER! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 ok---hva faen var det? HVA FAEN VAR DET? Jo, det var det beste jeg noensinne har sett! FAENFAENFAEN FAAAAAEN jeg gleder meg så grønnjævlig Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Joda, skal se denne på kino.. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 ...den må vel sees... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 *shivers down the spine* ååååhh!! så fett!!! *må se* Lenke til kommentar
Calm Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Weeeee gleder meg helt sinnsykt til den filmen ass... Var redd en stund for at de skulle gå helt bort fra den litt mørke stemningen du finner i den første filmen, og at Reloaded bare skulle bli en orgie av Hongkong Showdown Action og aldrene vaier-"effekter", men etter å ha sett de trailerne som er tilgjengelige for 2'ern, er jeg overbesvist om at dette blir nok en schläger... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Kjip. Beruset eller? Jeg kan faktisk med hjertet i hånden si at jeg fikk ereksjon av den traileren... Safe to say at jeg gleder meg! Når er det den kommer på kino i norge? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 det eneste jeg følte da jeg så den var ... trøtthet og smarte i venstre foten .. kort sagt BORING! Lenke til kommentar
ripset Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Drittkul, dette skal bli gøy Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Beruset eller? På ingen måte. De har fjernet all mystikken fra den første teaseren, og kjører på med for mange detaljer. Kjipt. Jeg ser heller HDTV-teaseren igjen enn den. Når er det den kommer på kino i norge? I midten av mai, nærmere bestemt den 21, svjh. Den skal vises i Cannes også. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Får bare håpe toeren er bedre enn originalen, for den var heller komisk. Men jeg mistenker at det bare blir overdreven akrobatikk og enorme eksplosjoner (du vet en bil eksploderer 5 ganger når man sparker til den) for å¨trekke til seg et enda yngre (og mindre intellligent) publikum. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Ehm, har du fått med deg konseptet i filmen? Og nei, den er ikke lagd for et yngre publikum. Den har nemlig fått R-rating. Og for n-te gang, Matrix er superhelt-trilogien til brødrene W, den ble skrevet som en historie i tre deler fra dag 1. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Så måtte jo denne traileren være kodet i det jalla QuickTime-formatet . Men ved hjelp av QuickTime Alternative (pakke med kun QT-kodeker) funket traileren glimrende, skal si dette var supre greier..! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Så måtte jo denne traileren være kodet i det jalla QuickTime-formatet . Men ved hjelp av QuickTime Alternative (pakke med kun QT-kodeker) funket traileren glimrende, skal si dette var supre greier..! Hvor finner man den kodeken? Og vet du om en måte å konvertere Quicktime til AVI eller hvilket som helst annet format? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hvor finner man den kodeken? Google ... Og vet du om en måte å konvertere Quicktime til AVI eller hvilket som helst annet format? Sjekk http://www.dvdrhelp.com/convert Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Nice, det var til STOR hjelp. Nå kan jeg kanskje bli kvitt alle de j*evla quicktime filene! Animatrix i DivX er absolutt å foretrekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå