teaspoon Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Sitter og drømmer om en tur om ikke så alt for lenge, men er det noen som har en slags oversikt, eller kan komme med reiser man kan ta for forskjellige summer? 10.000 15.000 20.000 25.000 30.000 - Nordvest Europa. 35.000 40.000 osv? Og da tenker jeg ikke å partyreiser eller "ta fly til syden og ligge på stranda i 14 dager"-reiser, men på litt mer "spennende" reiser. Var f.eks. på en liten rundtur for ett par år siden hvor jeg kjørte Ålesund - Oslo - Lübeck - Bremen - Cales (sp?) - London - Luxemburg - Wien - Erfurt - Hjem. Og uten at jeg er helt sikker så tror jeg at jeg brukte en 30k på denne reisen. Så om noen har noen reiser som de kan plassere på ei slik liste så hadde det vert veldig spennende. Eventuellt så kan man komme med annslag på hvor mye det koster å leve i ett land pr uke/måned. Er ute etter pris pr person, denne vil sannsynligvis synke noe om man reiser f.eks. 2 eller 3 sammen, men er enklest å regne ut priser fra. Endret 7. januar 2009 av teaspoon Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 det hele koker vel ned til hvor godt du vil sove/bo og hvordan du vil reise rundt. bor du på vandrehjem kan du feks bo for 150-200 kroner per natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå