Rippey Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er det noen som vet om det er mulig å kombinere et realfagskurs (primært matte/fysikk) og samtidig ta ex.phil og/eller ex.phac? Noen nettstudium som tilbyr det ene, så jeg kan gjøre det andre på dagtid kanskje? Helst et studie som går over et halvt år (eller kortere!) hvis det finnes. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Lyngfisk Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Her på NTNU blir man påtvunget ex.phil, selv om man studere realfag. F.eks. Bachelorstudiet i fysikk. Ellers er det bare å melde seg opp til ex.phil ved siden av studiet, dersom universitetet/høyskolen tilbyr det. Når det gjelder ex.fac er jeg usikker. Det kommer vel helt an på hvilken variant du vil ta. Lenke til kommentar
DISKUSJON89 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 hey! jeg er atudent ved uio, og jeg har valgt exphil og semesteret før hadde jeg exfac og sammen og i tilleg med de hadde jeg andre emner ved siden av de! så du har sjansen til å søke på exphil nå som enkelt emne student fristen er 16 januar! lykke til med søkingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå