G Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Må en skrive følgende: [Løst] foran ett innlegg, for at det skal komme grønn avhakning til venstre for Emne tittel, eller er dette noen en må trykke på ett sted i redigeringsvinduet selv? Jeg forsøkte med [besvart], men det ga ikke grønn hake. Lenke til kommentar
whiplazh Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Prøv? Endre topicen med "løst" foran eller noe? Edit; Jess, du legger bare til [Løst] først i topictittelen på tråden. Endret 7. januar 2009 av whiplazh Lenke til kommentar
G Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Har nå testet det på en tråd jeg startet. [Løst] fungerer ikke når jeg er innlogget på min egen tråd. Må jeg logge av for å se grønn hake? Har nå prøvd å logge av også. Får ikke framprovosert den grønne haken på noe vis. Endret 7. januar 2009 av G Lenke til kommentar
whiplazh Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hm, jeg mente jeg kom over en tråd i går hvor jeg tolket at det fungerte sånn. Lenke til kommentar
G Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Har ikke forsøkt å rense for "cookies" i nettleser. Mulig alle andre kan se grønn hake på mine [Løst] innlegg. Bare ikke meg selv? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er vel en knapp øverst til høyre i din egen tråd som heter "Løst". Skal bare være å trykke på den. Lenke til kommentar
G Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Hos meg heter den knappen "Switch between standard and rich text editor". Lenke til kommentar
G Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Fy søren hvor blind en kan bli. Den har jeg ikke fått med meg før du peker på den. Lenke til kommentar
whiplazh Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Haha. Jaja, da fant vi ut det. har ingen tråd her - enda. Men da lærte jeg også noe nytt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg