clawfing Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Lasta nettop ned mandrake 9.1 fra chello.se ftp'en, skulle brenne det ut men cd'en funka ikke.. Med cdrwin ble cd'en til en musikk cd med en musikkfil, masse skurring. Med nero virka ingenting.. Er det bare jeg som har det slikt?? funker det bedre om jeg laster ned fra en annen plass enn fra svenskene? jeg kan brenne iso filer så er ikke der problemet ligger.. Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 bruk md5sum til å sjekk at fila ikkje er korrupt.. det pleier å ligge ei md5sum-fil i samme katalog som iso-filen(-e) sikker på at du kan brenne iso-filer?? rart at det blir audio-cd da?? viss du skal laste ned på nytt finner du nyeste versjon av mandrake på ftp.uio.no Lenke til kommentar
clawfing Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 cd 1 og 2 var korrupte..har lasta ned fra 3 forskjellige plasser..2 plasser var det likt, ikke prøvd på uio enda, men er sikkert ikke no bedre. Er det noen som har lasta ned og fått det til? Ja jeg er sikker på at jeg kan brenne iso filer..sa jo det! Lenke til kommentar
dagulf Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg har i det minste lastet ned cd 1 fra uio og det virker bra. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Har lasta ned fra ftp.chello.se funker fint alle 3. Lenke til kommentar
clawfing Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 cd 2 og 3 fra uio tingen funka her..bare cd 3 som funka på de andre to ftp'ene jeg lasta ned fra..får bare fortsette å prøve til den siste cd'en også funker da..merkligste jeg har vært borti..men men. får fortsette å prøve med denne merklige maskinen.. Lenke til kommentar
nander Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Alt gikk flott! Jeg har nå hatt Mandrake 9.1 på maskinene min i 10 dager, og har fått det meste til å fungere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå