thklinge Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Selskapet Kaarbo Design lagde menysystemet til Forza Motorsport og nå har de lekket at de jobber med Forza 3. På nettsidene deres la de ut både Forza 3 under "Video Game Titles"... ...og la også ut konsept-grafikk fra spillet (disse posterne skal vises under menyen hvor man velger neste bane/løp): Denne grafikken er konsept-grafikk og er dermed ikke garantert å bli brukt i spillet, men det bekrefter over enhver tvil at Take 10 er langt på vei med utviklingen av Forza 3. Siden Take 10 har en fornuftig produksjonssyklus (i motsetning til Polyphony) så kan vi nok vente oss tredje generasjon Forza Motorsport i 2009. Jeg gleder meg! Endret 7. januar 2009 av thklinge Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har vi ikke visst at Forza 3 skulle komme uansett? Kan ikke si jeg ble så veldig imponert over konseptbildene, er det ikke akkurat disse bildene som pleier å se veldig bra ut? Men bilene likte jeg, håper dem får slengt inn cockpitview. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Spillet er ikke offisielt annonsert ennå, så det er nok ikke alle som er klar over at spillet er på vei, selv om det kan være innlysende. Ellers fikk vi vite om spillets eksistens forrige sommer, med påfølgende rykter om at spillet vil ha to disker, over 400 biler og mer enn 100 baner. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Takk for denne informasjonen, jeg viste ikke det var på vei. Selv om du er naturlig å tenke at Forza kom med en 3er etter suksessen til 2ern. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Ryktene tidligere kom fra et selskap som heter Intellisponse. De driver med markedsundersøkelser og stilte brukere forskjellige spørsmål om priser og innhold for et mulig neste Forza Motorsport-spill. 400 biler og 100 baner trenger ikke å ha noe med virkeligheten å gjøre. Denne lekkasjen derimot bekrefter at utviklingen er igang. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ja eg gleder meg eg altså, F2 var bare heilt enormt underholdene Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Blir bra med Forza 3, men de konsept bildene var mildt sagt dårlige. Bilene så tegneserieaktig ut, og resten som en dårlig syretripp fra 60 tallet Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Husker folk prøvde å sammenligne GT5 mot Forza 2. Og nå kommer nok Forza 3 ut før GT5 til og med. Ganske morsomt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Blir nok garantert et kjøp her ja. Om det kommer i 2009 eller 2010, er vel usikkert. Birger Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Får håpe de her gjort det mere realistisk å kjøre RWD nå da, det er jo helt på trynet i Forza2.... Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 håper virkelig detta spelet kommer te sommaren. nøyt toern og med evo x og den nye skylinen (dei som var på det første bildet) blir det eit must. håper dei har den nye ferrarien scururia eller noe sånt(vet ikkje vordan det skrives) Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Det er trolig at FM3 kommer i 2009 ja, gjerne før GT5. Regner med at både F430 Scuderia og California er med F430 Scuderia California Lenke til kommentar
Lasseasdf Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Takk for all info Endret 8. januar 2009 av Lasseasdf Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hversaagod-takkskarruha https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=968941 Allerede postet i den tråden Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det er trolig at FM3 kommer i 2009 ja, gjerne før GT5. Regner med at både F430 Scuderia og California er med F430 Scuderia yes! detta blir eit garantert kjøp Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 W000000t! Gief now plx Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Får håpe de her gjort det mere realistisk å kjøre RWD nå da, det er jo helt på trynet i Forza2.... haha, å du har røyka hva? RWD er jo konge! Mye bedre enn det GT5 skvipet som visstnok er så faaaantastisk realistisk.. Nei, FM3, VELKOMMEN! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Får håpe de her gjort det mere realistisk å kjøre RWD nå da, det er jo helt på trynet i Forza2.... haha, å du har røyka hva? RWD er jo konge! Mye bedre enn det GT5 skvipet som visstnok er så faaaantastisk realistisk.. Nei, FM3, VELKOMMEN! Hva jeg røyker, har ikke noe med dette å gjøre, men jeg har kjørt endel racing, og drifting opp gjennom årene, og har litt erfaring med hvordan biler normalt oppfører seg, og da blir rwd i forza helt på trynet, det er ikke i nærheten av å være realistisk, og blir rett og slett bare for dumt... Men det finner kanskje du ut også, når du får lappen, og litt erfaring med bilkjøring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå