Gå til innhold

Gled dere, Forza 3 er på vei!

thklinge

Anbefalte innlegg

Selskapet Kaarbo Design lagde menysystemet til Forza Motorsport og nå har de lekket at de jobber med Forza 3. På nettsidene deres la de ut både Forza 3 under "Video Game Titles"...

kdcaq0.jpg

...og la også ut konsept-grafikk fra spillet (disse posterne skal vises under menyen hvor man velger neste bane/løp):

wm_normal_fnl_poster_awd.jpg

wm_normal_fnl_poster_european.jpg

wm_normal_fnl_poster_fwd.jpg

wm_normal_fnl_poster_north.jpg

Denne grafikken er konsept-grafikk og er dermed ikke garantert å bli brukt i spillet, men det bekrefter over enhver tvil at Take 10 er langt på vei med utviklingen av Forza 3. Siden Take 10 har en fornuftig produksjonssyklus (i motsetning til Polyphony) så kan vi nok vente oss tredje generasjon Forza Motorsport i 2009. Jeg gleder meg! :)

Endret av thklinge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Spillet er ikke offisielt annonsert ennå, så det er nok ikke alle som er klar over at spillet er på vei, selv om det kan være innlysende. Ellers fikk vi vite om spillets eksistens forrige sommer, med påfølgende rykter om at spillet vil ha to disker, over 400 biler og mer enn 100 baner.

Lenke til kommentar

Ryktene tidligere kom fra et selskap som heter Intellisponse. De driver med markedsundersøkelser og stilte brukere forskjellige spørsmål om priser og innhold for et mulig neste Forza Motorsport-spill. 400 biler og 100 baner trenger ikke å ha noe med virkeligheten å gjøre.

Denne lekkasjen derimot bekrefter at utviklingen er igang.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Får håpe de her gjort det mere realistisk å kjøre RWD nå da, det er jo helt på trynet i Forza2....

haha, å du har røyka hva? :D

RWD er jo konge! Mye bedre enn det GT5 skvipet som visstnok er så faaaantastisk realistisk..

Nei, FM3, VELKOMMEN! :D

Hva jeg røyker, har ikke noe med dette å gjøre, men jeg har kjørt endel racing, og drifting opp gjennom årene, og har litt erfaring med hvordan biler normalt oppfører seg, og da blir rwd i forza helt på trynet, det er ikke i nærheten av å være realistisk, og blir rett og slett bare for dumt... Men det finner kanskje du ut også, når du får lappen, og litt erfaring med bilkjøring ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...