Rippey Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hoy, Jeg er 21 år i februar, har studiekompetanse (ingen realfag) og har fullført verneplikt. Har 3,6 i snitt fra VGS, hvordan regner jeg ut poengene? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 http://info.samordnaopptak.no/stud_kompeta.../poengberegning Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Kan det stemme at jeg har 43 (42 for 2009/2010) poeng? Er ikke det heller svakt, i og med at jeg stiller med sekundervitnemål? Lenke til kommentar
1503 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg er litt usikker på om du får to eller fire alderspoeng, men dersom du får fire alderspoeng kommer du til å ha 42 konkurransepoeng, ja. Hvilke studier tenkte du å søke på? Lenke til kommentar
Lyngfisk Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Rippo får fire alderspoeng. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg er litt usikker på om du får to eller fire alderspoeng, men dersom du får fire alderspoeng kommer du til å ha 42 konkurransepoeng, ja. Hvilke studier tenkte du å søke på? Jeg har ingen anelse hva jeg skal søke. Skal snakke med rådgiver på VGS her jeg bor iløpet av den nærmeste tiden og prøve å finne ut hva jeg vil, ellers blir jeg bare å søke hundre forskjellige ting og slutte etter to uker sikkert. Noen forslag til nybegynnerstudium på universitet for folk som ikke har nok selvinnsikt til å si hva de vil bli? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå