saftsus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hei, er kalt inn i panserbataljonen nå på torsdag, men har mer lyst på cssbn. Så jeg lurer på om det går å flytte avdeling etter rekrutten? Har lyst til å kjøre lastebil Kanskje det er mulighet for det i pbn også? noen som vet? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Du får kjørt masse lastebil i panser også, om du kommer deg i trentroppen og spør pent Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Siste jeg hørte før jeg dimma i fjor fra panser er at det blir mye færre folk som får lastebillappen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Færre ja, men det er nå en gang slikt at de lastebilene er der må bemannes, så en god del blir det. Og får du ikke en stilling som tilsier at du trenger det, så sponser voksenopplæringa veldig mye om du vil ta den gjennom det. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ja, det er sant. men i panser er det ikke så mange lastebiler. CSS derimot. Men skal man få lappen gjennom voksenopplæringa, skal man ha en jævlig god grunn til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå