Soundchaser Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hei. jeg har en video som er render'a til AVI, fra Sony Vegas 8. Videoen er på ca 10 minutter, og 2 GB! det jeg lurer på er hvordan jeg kan brenne denne til DVD, og beholde kvalitetn? har prøvd å brenne med Nero, men vet ikke helt hvordan jeg skal stille det inn for å få optimalt resultat. når jeg prøvde ble kvaliteten så dårlig at det var ingen vits å se på. Kan noen komme med en guide, eller et program som kan brenne videoen min til DVD, uten at kvaliteten blir total crap? Halp me! Lenke til kommentar
okasin Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Dette vil jeg også vite mer om.. har redigert en film fra kameraet mitt (full HD) og rendret den til AVI, og resultaet ble virkelig dårlig Så en god guide på dette ville bli satt stor pris på Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hei. jeg har en video som er render'a til AVI, fra Sony Vegas 8. Videoen er på ca 10 minutter, og 2 GB! det jeg lurer på er hvordan jeg kan brenne denne til DVD, og beholde kvalitetn? har prøvd å brenne med Nero, men vet ikke helt hvordan jeg skal stille det inn for å få optimalt resultat. når jeg prøvde ble kvaliteten så dårlig at det var ingen vits å se på. Kan noen komme med en guide, eller et program som kan brenne videoen min til DVD, uten at kvaliteten blir total crap? Halp me! Må renderes som MPEG2, DVArchitect, bitrate f.eks. 9 800 000 Lyd som .aa3 Brennes i DVDArchitect Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå