tørrfisk Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Beste kjøp 2008 Som navnet tilsier skal du skrive hva du er mest fornøyd med at du brukte penger på i 2008. Skriv hvorfor og inkluder bilde (hvis det er mulig). Slik som dette: Personlig er KORG Padkontrol uten tvil det beste kjøpet jeg gjorde. Sammen med tromme-VST'ene jeg har er det en bra erstatning for ordentlige trommer. Endret 10. januar 2009 av tørrfisk Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Loaded Ceviche. Enkelt og greit fordi det er et veldig artig brett. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Vet ikke hvordan jeg har klart meg uten til nå. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Dette var nok det beste kjøpet i 2008. En helt fantastisk maskin. Lenke til kommentar
Splius Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Beste kjøpet i 2008 helt klart. Det beste spillet noen sinne Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Mitt beste kjøp er jo helt klart: Veldig fint å ha Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Utrolig god maskin.. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Min herlige 52" Samsung tv. Det er nok det beste kjøpet. Det og en tur til Miami for meg og dama. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg har kjøpt så mye fint. Mobil, TV, PC, masse spill, bassgitar... Men skal jeg trekke frem èn ting, må den nok bli PCen: Dell XPS M1530.. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Trengeer ikke engang si noe Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Har gjort flere gode kjøp i 2008, så var litt vanskelig å velge. Men måtte til slutt gå for en maskin som har gitt meg utrolig mange timer med moro i løpet av høsten. For å nevne andre, så var den nye stasjonær-PC'en min og Sony Ericsson C905 også gode kandidater. Endret 7. januar 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Det må være den nye buksen jeg kjøpte meg fra Jack and Jones. Kjøpte den for 700 kroner, og det er den mest behagelige og fine dongeribuksen jeg har vært borte i til nå. Den er simpelt hen helt grusommelig deilig. Kan ikke si at jeg har vært mer fornøyd med noe kleskjøp noen gang. Har kjøpt en del datagreier og en dataskjerm også i år. Men det var for presangpenger, så det teller nok ikke. Men min nye Fujitsu-Siemens Amilo Sa 3650 den diggeste bærbare jeg har vært borte i. Endret 7. januar 2009 av Snorre Lenke til kommentar
username882 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte det. Endret 10. januar 2009 av takZa Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kjøpte denne klokken fra Certina. Jeg var en sånn person som tenkte at det er ingen vits i å bruke 4000 spenn på ei klokke som fungerer like bra som ei fra Nille til 100 spenn. Men etter 4 sånne nille-klokker, tenkte jeg med meg selv, ka farsken. Vurderte lenge om jeg skulle brenne 4 høvdinger på ei sånn klokke. Fikk fingeren ut av ræva og gjorde det. Angrer ikke ett sekund! Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 XBOX360, ps3 ___________________________________________________________ mest fornøyd med og være ferdig med halve lærling perioden min =) Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Trengeer ikke engang si noe Fy.. denn var nok ikke billig?? ell.... Blir vel en guitar på meg i løpet av året og noen nye guitar kurs ^^, det meste har gått i glemme boka nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå