Gå til innhold

Beste kjøp 2008?

tørrfisk

Anbefalte innlegg

Beste kjøp 2008

Som navnet tilsier skal du skrive hva du er mest fornøyd med at du brukte penger på i 2008. Skriv hvorfor og inkluder bilde (hvis det er mulig).

Slik som dette:

korpadkontrol.jpg

Personlig er KORG Padkontrol uten tvil det beste kjøpet jeg gjorde.

Sammen med tromme-VST'ene jeg har er det en bra erstatning for ordentlige trommer.

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gjort flere gode kjøp i 2008, så var litt vanskelig å velge. Men måtte til slutt gå for en maskin som har gitt meg utrolig mange timer med moro i løpet av høsten.

Sony_Playstation%203%20(20%20GB).jpg

For å nevne andre, så var den nye stasjonær-PC'en min og Sony Ericsson C905 også gode kandidater.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Det må være den nye buksen jeg kjøpte meg fra Jack and Jones. Kjøpte den for 700 kroner, og det er den mest behagelige og fine dongeribuksen jeg har vært borte i til nå. Den er simpelt hen helt grusommelig deilig. Kan ikke si at jeg har vært mer fornøyd med noe kleskjøp noen gang. Har kjøpt en del datagreier og en dataskjerm også i år. Men det var for presangpenger, så det teller nok ikke. Men min nye Fujitsu-Siemens Amilo Sa 3650 den diggeste bærbare jeg har vært borte i.

A5150-AmiloSa3650_ri_81839e.jpg

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

c53671784261ll1.th.jpg

Kjøpte denne klokken fra Certina.

Jeg var en sånn person som tenkte at det er ingen vits i å bruke 4000 spenn på ei klokke som fungerer like bra som ei fra Nille til 100 spenn. Men etter 4 sånne nille-klokker, tenkte jeg med meg selv, ka farsken. Vurderte lenge om jeg skulle brenne 4 høvdinger på ei sånn klokke. Fikk fingeren ut av ræva og gjorde det. Angrer ikke ett sekund!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...