oyvindoyvind Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Har alltid kjørt dc++ smertefritt med XP. Nå har jeg litt trøbbel med å koble til dc active mode med vista. Jeg har port forwarding og router ip og alt i orden, tilogmed sjekka mot canyouseeme, men jeg får ikke lastet ned filer. Kommer forøvrig glatt inn i rommene og kan se chatten, men søk og nedlasting funker dårlig. Jeg får feilmelding "Kan ikke åpne TCP/TLP port. Filoverføringer vil ikke fungere før du endrer innstillinger eller eller skrur av enhver applikasjon som måtte bruke foreslått port." Har prøvd litt forskjellige porter også, uten hell.. Noen forslag? Har det noe med Vista å gjøre i det hele tatt? For jeg har gjort dette hundre ganger tidligere med XP uten prob. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Lage et unntak i firewallen til Vista??? Lenke til kommentar
oyvindoyvind Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Bruker firewallen til mcafee, ikke vistas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå