EivindK Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hvilke 2.1 (to høytalere + subwoofer) PC høyttalere, til 1000 NOK eller under, er best å bruke når man hovedsakelig ønsker å få god lyd når man spiller av musikk på PCen? Høyttalerene vil selvfølgelig også brukes til spilling, litt film og diverse, men hovedsakelig musikk. Jeg vurderer for øyeblikket Creative Inspire Digital 2800. Jeg kan muligens også få hendene på Logitech Z-560 4.1 høyttalere for en billig penge, men kommer ikke til å bruke de to bakre høyttalerene. Råd settes pris på! =) mvh, EivindK Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Kom hjem til meg og hør på lyden min du, så skal jeg love deg at du får et sjokk når jeg sier prisen!! Hundre spenn!!! 170watt forsterker funnet på dynga...Subwoofer med 2 stykk 6,5" basser som spiller noe J..... som jeg fant på loppemarked og betalte en hundrings for.. .Kjerringene veit ikke hva de selger på loppemarked vøtt To høyttalere som jeg også fant på dynga som funker perfekt! Dette høres sikkert råttent ut, men det er faktisk helt utrolig bra lyd!!!! Dumt at jeg ikke kan bevise det over internett, men Hovedsaken er jo at det nytter å få et bra anlegg til masse under tusen kroner hvis man bare leter litt her og der... :wink: Sikker på at det er flere her som også har vært heldige, eller hva?? :smile: Mvh Tomzern Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Jada høres kjempe bra ut.... Du bør vurdere Altec Lansing Høyttaler ACS621 Høyttaler Sub Woofer + 2 monitorer 200 Watt! Veldig bra lyd. Litt kjipt utseende men, men http:// http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 To høyttalere som jeg også fant på dynga som funker perfekt! Mvh Tomzern HAHAHA. Kan du ikke slenge ut ett bilde av herligheten? Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 det er sant :o Mobber dere anlegget mitt så er det faktisk dere som driter dere ut assa Det høres kanskje usannsynlig ut, men det låter j*vlig bra!! så det så Mvh Tomzern :smile: Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Jada høres kjempe bra ut.... Du bør vurdere Altec Lansing Høyttaler ACS621 Høyttaler Sub Woofer + 2 monitorer 200 Watt! Veldig bra lyd. Litt kjipt utseende men, menhttp://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=16716&t=865&l=2&AvdID=1&CatID=11&GrpID=2&s=pl Snakk om å få mest for penga, 996kr Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Skal vedde på at anlegget til Tomzern spiller fletta av de der 2.1 systemene dere fåreslår. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 mest sannsynlig gjør det det ja. Vet ikke hvor mye Klipsch Promedia 2.1 koster, men de skal visst være veldig bra. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Kom hjem til meg og hør på lyden min du, så skal jeg love deg at du får et sjokk når jeg sier prisen!! Hundre spenn!!! 170watt forsterker funnet på dynga...Subwoofer med 2 stykk 6,5" basser som spiller noe J..... som jeg fant på loppemarked og betalte en hundrings for.. .Kjerringene veit ikke hva de selger på loppemarked vøtt To høyttalere som jeg også fant på dynga som funker perfekt! Dette høres sikkert råttent ut, men det er faktisk helt utrolig bra lyd!!!! Dumt at jeg ikke kan bevise det over internett, men Hovedsaken er jo at det nytter å få et bra anlegg til masse under tusen kroner hvis man bare leter litt her og der... :wink: Sikker på at det er flere her som også har vært heldige, eller hva?? :smile: Mvh Tomzern Ja utrolig hva folk kaster Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Takk for positive kommentarer Eatshorts og Dirty Water!! Det høres sikkert litt usannsynlig ut, men det er faktisk ikke kødd for det spiller sinnsykt bra...!!Bare vent til jeg får lagt ut bilde av sub'en og de to høyttalerne dere :wink: ...hehe...Ja det er helt utrolig hva folk kaster!!! :o Det ligger så mye bra der ass!!Har jo funnet en B&O centerhøyttaler på dynga også da!!!slå den!! Liker å bruke smileys ja...hehe :smile: Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Saken er at noen har ALT for mye penger, og så gidder de dermed ikke å selge stashet, de bare kaster det. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Du bør vurdere Altec Lansing Høyttaler ACS621 Høyttaler Sub Woofer + 2 monitorer 200 Watt! Veldig bra lyd. Litt kjipt utseende men, men http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=16716&t=865&l=2&AvdID=1&CatID=11&GrpID=2&s=pl Litt billigere og mer moderne design, Altec Lansing Høyttaler 2100 : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl Eller forgjengeren som har like bra lyd, nesten like moderne design og er mye billigere (541 kroner), Altec Lansing Høyttaler ATP3 : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl Jeg har sistnevnte... bassen er meget fyldig og meget god, og lyden som kommer ut av stereohøyttalerne er klar og "crisp" Volum, bass og treble kan stilles på den ene av stereohøyttalerne. Jeg har hatt den i ett år nå, og de som har vært på besøk er forundret over at så små høyttalere og en sub for tilsammen 500-600 kroner klarer å lage så utrolig bra lyd. Selv om watten ikke er så stor på de, så har jeg aldri hatt behov for å presse de til maks... ørene mine tåler det rett og slett ikke :-) Bruker de også til semiproff videoredigering, så de tåler presisjonsoppgaver meget bra også. Alt i alt meget bra høyttalere til 541 kroner. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Du bør vurdere Altec Lansing Høyttaler ACS621 Høyttaler Sub Woofer + 2 monitorer 200 Watt! Veldig bra lyd. Litt kjipt utseende men, men En kamerat av meg kjøpte disse for litt siden - meget bra lyd (og høyt for de som bryr seg om det...). Mye for pengene - skulle gjerne hatt de selv men sub'en er rett og slett for stor sånn rent fysisk til at det passer bra inn hos meg. Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg anbefaler Altec på det sterkeste! Jeg har ATP3 og lyden er helt suveren i denne prisklassen. Veldig klar lyd til og med på maskina mi som har onboard lyd. ACS621 høyttalerne har en sub på størrelse med ett stort midi-tower forresten. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 ACS621 høyttalerne har en sub på størrelse med ett stort midi-tower forresten. Hehe - ja det var det jeg siktet til. Han kameraten min har forøvrig et Shuttle-kabinett så det ser litt morsomt ut med en PC som er under halvparten så stor som sub'en Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Tomzern Tomzern Tomzern Tomzern DU KLIKKER ............. DU MÅ LEGGE UT ET BILDE AV ANLEGGET... JEG TROR DEG......... HADDE DU KØDDA SÅ HADDE DU ALDRI GIDDI OG SKRIVD AT DET HØRTES USANSYNELIG UT og nei jeg har ikke capslock på grrrrrrrr og du Tomzern kansje du burde se om de har en harddisk på dynga også (NO OFFENCE) Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Veit at jeg har liten harddisk :oops: Kjøper ny når jeg trenger det og har penger til det...! Jeg skulle gjerne ha lagt ut bilde, men jeg har et par problemer: prob. 1: Har ikke digitalkamera prob. 2: Har ikke hjemmeside å legge ut bildet på Digitalkamera kan jeg låne, men hvordan får jeg lagt det ut uten hjemmeside??Kanskje et dumt spørsmål?!? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
johansoy Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 mekk deg konto på www.start.no og last opp bildene der! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Anbefaler alle å prøve å få tak i noe brukt/kasta HiFi-stæsj først... Man KAN faktisk finne slikt ganske billig, om man bare leter litt... Og det meste overgår glatt nytt PC-anlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå