Gå til innhold

Beste høyttalere til musikk for 1000 NOK eller under


Anbefalte innlegg

Hvilke 2.1 (to høytalere + subwoofer) PC høyttalere, til 1000 NOK eller under, er best å bruke når man hovedsakelig ønsker å få god lyd når man spiller av musikk på PCen?

 

Høyttalerene vil selvfølgelig også brukes til spilling, litt film og diverse, men hovedsakelig musikk.

 

Jeg vurderer for øyeblikket Creative Inspire Digital 2800.

 

Jeg kan muligens også få hendene på Logitech Z-560 4.1 høyttalere for en billig penge, men kommer ikke til å bruke de to bakre høyttalerene.

 

Råd settes pris på! =)

 

mvh,

EivindK

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom hjem til meg og hør på lyden min du, så skal jeg love deg at du får et sjokk når jeg sier prisen!! Hundre spenn!!! :yes: 170watt forsterker funnet på dynga...Subwoofer med 2 stykk 6,5" basser som spiller noe J..... som jeg fant på loppemarked og betalte en hundrings for.. :roll: .Kjerringene veit ikke hva de selger på loppemarked vøtt :lol:

To høyttalere som jeg også fant på dynga som funker perfekt! :D

 

Dette høres sikkert råttent ut, men det er faktisk helt utrolig bra lyd!!!!

Dumt at jeg ikke kan bevise det over internett, men :)

Hovedsaken er jo at det nytter å få et bra anlegg til masse under tusen kroner hvis man bare leter litt her og der... :wink:

Sikker på at det er flere her som også har vært heldige, eller hva?? :smile:

 

Mvh Tomzern :p

Lenke til kommentar
Jada høres kjempe bra ut.... :lol:  

 

Du bør vurdere

Altec Lansing Høyttaler ACS621  

Høyttaler Sub Woofer + 2 monitorer

200 Watt! Veldig bra lyd. Litt kjipt utseende men, menhttp://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=16716&t=865&l=2&AvdID=1&CatID=11&GrpID=2&s=pl

 

Snakk om å få mest for penga, 996kr :D

Lenke til kommentar
Kom hjem til meg og hør på lyden min du, så skal jeg love deg at du får et sjokk når jeg sier prisen!! Hundre spenn!!! :yes: 170watt forsterker funnet på dynga...Subwoofer med 2 stykk 6,5" basser som spiller noe J..... som jeg fant på loppemarked og betalte en hundrings for.. :roll: .Kjerringene veit ikke hva de selger på loppemarked vøtt :lol:

To høyttalere som jeg også fant på dynga som funker perfekt! :D

 

Dette høres sikkert råttent ut, men det er faktisk helt utrolig bra lyd!!!!

Dumt at jeg ikke kan bevise det over internett, men :)

Hovedsaken er jo at det nytter å få et bra anlegg til masse under tusen kroner hvis man bare leter litt her og der... :wink:

Sikker på at det er flere her som også har vært heldige, eller hva?? :smile:

 

Mvh Tomzern :p

Ja utrolig hva folk kaster :shrug:

Lenke til kommentar

Takk for positive kommentarer Eatshorts og Dirty Water!! :D

Det høres sikkert litt usannsynlig ut, men det er faktisk ikke kødd for det spiller sinnsykt bra...!!Bare vent til jeg får lagt ut bilde av sub'en og de to høyttalerne dere :wink: ...hehe...Ja det er helt utrolig hva folk kaster!!! :o Det ligger så mye bra der ass!!Har jo funnet en B&O centerhøyttaler på dynga også da!!!slå den!! :lol:

 

Liker å bruke smileys ja...hehe :D:D:D:D :smile:

 

Mvh Tomzern

Lenke til kommentar

Du bør vurdere

Altec Lansing Høyttaler ACS621  

Høyttaler Sub Woofer + 2 monitorer

200 Watt! Veldig bra lyd. Litt kjipt utseende men, men

 

En kamerat av meg kjøpte disse for litt siden - meget bra lyd (og høyt for de som bryr seg om det...). Mye for pengene - skulle gjerne hatt de selv men sub'en er rett og slett for stor sånn rent fysisk til at det passer bra inn hos meg.

Lenke til kommentar

Tomzern Tomzern Tomzern Tomzern

 

DU KLIKKER ............. DU MÅ LEGGE UT ET BILDE AV ANLEGGET...

 

JEG TROR DEG......... HADDE DU KØDDA SÅ HADDE DU ALDRI GIDDI OG SKRIVD AT DET HØRTES USANSYNELIG UT :lol:

 

og nei jeg har ikke capslock på :p

 

grrrrrrrr

 

og du Tomzern kansje du burde se om de har en harddisk på dynga også :lol: (NO OFFENCE)

Lenke til kommentar

Veit at jeg har liten harddisk :oops:

Kjøper ny når jeg trenger det og har penger til det...! :)

 

Jeg skulle gjerne ha lagt ut bilde, men jeg har et par problemer:

 

prob. 1: Har ikke digitalkamera :(

prob. 2: Har ikke hjemmeside å legge ut bildet på :(

 

Digitalkamera kan jeg låne, men hvordan får jeg lagt det ut uten hjemmeside??Kanskje et dumt spørsmål?!? :shrug:

 

Mvh Tomzern

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...