Karl_Evald Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Hei! Jeg tror jeg vil kjøpe ny tv snart, før prisene går opp, og fordi den gamle kassa har mistet lyd + at jeg må stille inn farger etc. hver gang den skrues på - Tenkte å bruke rundt 2000-3000 kr. - Tvn skal brukes til xbox360, men også pc (Spill og bilderedigering... så korrekte farger er viktig). - Jeg sitter 2-3 meter fra skjermen, så tror 26 eller 32" holder. - Jeg ser aldri på tv, så den delen er ikke viktig =P Noen annbefalninger? (Edit) Jeg har sett litt på TECO 32" Noen som vet hvordan det blir om man kobler til pc? Vurderer også Tatung 32".. Vanskelig valg xD... - Karl E. Endret 7. januar 2009 av Karl_Evald Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kjøp deg en pc monitor. Du får jo 24" som er gode på komplett til ca 2000. Bedre enn tv'er til å bruke på pc! Lenke til kommentar
Karl_Evald Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Kjøp deg en pc monitor. Du får jo 24" som er gode på komplett til ca 2000. Bedre enn tv'er til å bruke på pc! Det er en mulighet ja. men har også lyst på composite, component, S-video inngang etc. så jeg får spillt konsoller på den Tenkte mest på å redigere bilder på den om det gikk ann å få såpass bra farger og oppløsning på en tv i denne prisklassen. Jeg har jo alltids en og annen CRT-monitor som jeg også kan koble til pc'en og bruke til den slags Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå