sn0dig Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 .. kan jeg bli med deg hjem? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Fortvilelsen i denne valpens øyne er jo nok til å smelte stein. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Det er det som gjør bildet bra synes jeg Sammen med at de andre i bakgrunnen sitter og venter i spenning. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg likte bildet. Absolutt. Men syns det blir mye rot (selvfølgelig; det er jo en hundebinge). Rotet drar for mye oppmerksomhet til at jeg kan gå 100% god for det. Men flott fanget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Synes det ble alt for mye forstyrrende elementer i bakgrunnen/rundt hunden så jeg synes det burde ha vært beskåret bedre. Ellers så er det jo et veldig bra utgangspunkt hvor den allerede nevnte beskjæringen kan skape prikken over i-en. God dybdeskarphet og lys. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Tror faktisk dette motivet hadde gjort seg bedre vertikalt. Siden vi ikke ser føttene til den forrerste bikkja her. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Synes den lille stakkaren må kjempe litt vel mye om oppmerksomheten til den rød skålen, i tillegg til rotete bakgrunn er det så vidt øynene faller på blikket ens. Men når det er sagt var det bra. Endret 7. januar 2009 av Inc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå