Gå til innhold

42" LCD, max 9000, kjøpes i butikk.

Anbefalte innlegg

Da har moren til dama snart 50års-dag og ny tv skal gis i gave. Vi har fått ut av henne tidligere at hun ikke vil ha mindre enn 42", noe som er forståelig da hun sitter rundt 5 meter fra tven. Nå har hun en 32" bilderørstv, og den blir litt liten. Hun er ikke glad i ting handlet på nett, så tven må handles i butikk. Dette er pga vi ikke vil at hun skal stresse ekstra mye om det skjer noe med tven. Jeg vet at man får mye mer tv for pengene på nett, men det må bare bli butikk denne gangen.

Hun vil helst ha full-hd fordi hun mest sannsynlig kommer til å ha denne tven lenge. Da kan man like gjerne fleske til med full-hd ;)

Kriterier:

- Max 9000. Kan kanskje gå litt over, men helst ikke.

- Full-hd.

- Fint design. Helst litt minimalistisk og lekkert. Jeg har ikke sett noen tver i denne prisklassen som er direkte stygg så jeg tror ikke dette blir noe problem.

- Må kjøpes i butikk. Helst hos Elkjøp, Lefdal, Elprice eller Expert. Dette er butikker vi har i nærheten.

- Bra bilde. Hun ser mye på tv og en dvd i blant. Ikke noe spilling eller pc-bruk på denne tven.

Da tror jeg at jeg overlater resten til dere. Jeg har ikke peiling på tver i denne prisklassen. Selv har jeg en Tatung V32MCAK, så jeg vet ikke hva som er bra kjøp når man nærmer seg 10 lapper.

Takker på forhånd for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker selv samsung veldig godt, og det står en 40" i tvstuen. Riktignok er denne 3 år gammel, men den kostet tross alt 23000 når den ble kjøpt. Regner med at om man kjøper 42" samsung til rundt 9.000 i dag vil man få samme eller bedre bilde som det er på den vi har nå.

Problemer slik jeg ser det er at det ligger en del Samsunger ute i denne prisklassen, men flesteparten er plasma. Ellers syns jeg at LG sitt design er lekkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...