Kjeksboxen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Flopper på hvilken måte da? Hypemessig, salgsmessig, eller noe annet? tok den til meg jeg, så jeg svarer nå vet jeg ikke hvordan hypen for det spillet her har vært(siden jeg ikke har ps3) og derfor følger litt mindre med....men har sett noen vidoer og lest forhåndsomtalen til GR, virker jo utrolig.... men trur ikke salg blir no problem, går nok som varmt hvetebrød i smør Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 det jeg spår blir flopper (salgstall vs hype) heavy rain alan wake halo wars infamous AoC til 360 50 cent skrapet Wii konsolen (flopp blir vel litt feil å si, men tror Wii kommer til å begynne å dø ut i løpet av året) skate 2 spill som har mini-flopper due to overdreven hype, men alikevel kommer til å selge litt Killzone 2 God of war 3 GTA 4 lost and damned Grand turismo Street fighter 4 Forza 3 gidder ikke nevne spill som Halo3:odst, BF3/BF1943 osv ettersom det ikke er kommet ut nok info om spillene til å kunne avgjøre Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 det jeg spår blir flopper (salgstall vs hype)heavy rain alan wake halo wars infamous AoC til 360 50 cent skrapet Wii konsolen (flopp blir vel litt feil å si, men tror Wii kommer til å begynne å dø ut i løpet av året) skate 2 spill som har mini-flopper due to overdreven hype, men alikevel kommer til å selge litt Killzone 2 God of war 3 GTA 4 lost and damned Grand turismo Street fighter 4 Forza 3 gidder ikke nevne spill som Halo3:odst, BF3/BF1943 osv ettersom det ikke er kommet ut nok info om spillene til å kunne avgjøre Så egentlig alle spill som er spådd og bli en suksess flopper? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Wii har nå floppet siden releasen så den blir vel å gjøre en anual flopp i år og. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 har mer med at det at flere av dem har så overdreven hype når mange av dem er det samme som forgjengeren bare med bedre grafikk Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Mange trodde Nintendo Wii, ville floppe før release... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Spill som vil skuffe kraftig rent kvalitetsmessig: - The Conduit - Prototype - The Godfather 2 - White Knight Chronicles - Silent Hill: Homecoming - BioShock 2 - Duke Nukem Forever (hvis det i det hele tatt kommer) - Operation Flashpoint 2 Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Etter å ha sett på dette, så må jeg nesten si meg enig med inFamous spådommene. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 vet. akrobatiken ser god ut, men det meste ellers ser utrolig tynt og kjedlig ut. går heller for prototype Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 infamous floppet ihvertfall ikke genialt spill Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 tja, i forhold til salgstall så kan den vel floppe.. Vi får vente å se.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå