hojohansen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Tok med coolpix for noen år siden, hva synes dere? Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Artig bilde. Kunne likt å sett litt mer av venstre side tilstede, men ellers var det toppers. Likte krøllen Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Takker, jeg måtte kutte bildet litt - det var skjevt, det ble tatt den gangen jeg ikke tenkte så mye på å ta bilder rett.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jeg får nesten litt vondt i øyene. Det er veldig nære, og den delen nærmest oss sklir jo ektremt ut av fokus. Øynene blir dratt mot den belyste delen av bladet, samtidig som de vil titte på delen som er ute av fokus. Dette gjorde bare vondt for øynene. Endret 7. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Junien Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg likte komposisjonen kjempegodt, inkl både krøllen og motivet. Men det ble litt mye uskarpt med både forgrunn og bakgrunn til venstre ute av fokus, også når bildet var stramt beskåret nettopp på den siden. Hvis jeg kryper inn i flisespikkmodus: trærne i bakgrunnen havner kanskje litt vel mye kant-i-kant med øvre kant av bladet? Bedre tror jeg om du hadde fått kameraet lavere, sånn at bladet hadde fått mer av himmelen som bakgrunn ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå