bivap Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 skall til å kjøpe ny pc oghar et elldre program (inventor 10) 2006 som ær 32bit vil jeg få de til å gå på 64bit? hardwear/softwear har funnet ut at de ikke går med vista. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 32-bit programmer skal fungere i Vista 64, men det er drivere som kan ha problemer. En kan heller ikke blande 32-bit og 64-bit biblioteker. Det finnes to måter å finne det ut på: Google Eller prøv selv. Lenke til kommentar
bivap Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) 32-bit programmer skal fungere i Vista 64, men det er drivere som kan ha problemer.En kan heller ikke blande 32-bit og 64-bit biblioteker. Det finnes to måter å finne det ut på: Google Eller prøv selv. nja no veit e att da ikke går med vista i de her tilfellet. du skjøn e hadde tenkt å kjøpe ny pc men ikke programet for de koster jo skjorta. men da e væl bære å prøv. Endret 9. januar 2009 av bivap Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/it...;linkID=9242018 2008 skal fungere i 64-bit OS, men det finnes ingen 64-bit versjon av inventor. Versjon 10 vet jeg ikke, men du sier det ikke gjør det, så da får jeg stole på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå