dan83 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) hei håper ikke noe blir sinna på meg for at jeg poster et par bilder til i dag(kjeder meg veldig), men kom over disse litt eldre bildene fra Egypt!! Er ikke den type bilder jeg som regel tar så veldig seriøst, men syntes denne lille "serien" var litt morsom Endret 6. januar 2009 av dan83 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Fiskebildet synes jeg er litt artig, men det andre er bare greit. De er forresten neppe å regne som en serie, spør du meg. Jeg ser ikke helt sammenhengen mellom buddhisme og en fiskedisk. Ikke buddhisme og restaurantdrifte heller, men det er ikke din feil. Det er bare litt morsomt, så det er ikke et helt bortkastet skudd. Jeg tar endel slike selv, men de ender nok sjelden opp her. Eller til nå, aldri. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 For meg var dette bare helt vanlige feriebilder. Sånne man legger ut på Facebook. Ikke vondt ment, men det er det jeg ser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Enig med Mimir angående bildet til venstre/det første, men det andre hadde littegranne mer preg over seg. Mangler litt mer lys, kontraster og kanskje en litt mer spennende vinkel. Men de to førstnevnte kan man jo prøve seg fram med i et bildebehandlingsprogram. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå