Hoel Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kunne noen funnet en direktelink til den nyeste norske ROM oppgraderingen til HTC Touch Diamond siden jeg ikke får godkjent min TLF sitt S/N på htc.com ? På forhånd takk. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Er ditt S/N ikke Norsk får du ikke installert den uansett Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Joda, med HSPL blir ikke S/N sjekket, og alle ROM-versjoner kan installeres. http://wiki.xda-developers.com/index.php?p...Diamond_HardSPL Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Garantien er i utgangspunktet brutt, men 1) etter sigende (kan ikke bekrefte det selv, men har hørt det gjentatt mange ganger) bryr ikke verkstedene seg om dette, og reparerer på garanti selv om HSPL er lagt inn. 2) det er mulig å nedgradere til SSPL igjen før man sender ikke mobilen, og dermed ha full garanti igjen. Den skal være bra herpet hvis man ikke greier å få lagt inn ny SPL, for bootloader (hvor man endrer dette) er det første som lastes, før OS. I alle tilfeller er man dekket av forbrukerkjøpsloven hvis den er kjøpt i Norge. Om norsk OS, så har ikke det noe med SPL å gjøre. SPL er ikke ROM (hvor språket bestemmes), SPL styrer tilgangen til å legge inn nye ROM-versjoner enn de som samsvarer med produktkoden som man kjøpte telefonen med. Legger man inn HSPL har man altså det samme språket som før man la inn noe, men man har mulighet til å legge inn et hvilket som helst språk etterpå. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Telefonen min er kjøpt i norge så den burde jo ha et norskt S/N. Men ingen av dere som kan ordne en URL? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvis den er kjøpt i Norge bør du kontakte HTC eller butikken for å få ordnet opp i det, for da skal du selv ha tilgang til oppdateringen fra htc.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå