Gordion Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg greier rett og slett ikke bestemme meg for hva jeg skal utdanne meg som. Går nå første året på Dataingeniør. Synes rett og slett det er gørr kjedelig pga. programmeringa, resten er kjempeartig. Siden utdanning fokuserer såpass på Java så tror jeg ikke jeg kommer til å fullføre kurset, så da må jeg finne ut hva jeg skal gjøre til neste semester. Interesser: - Data - Økonomi - Matte (Litt lett, ikke alt for tung) Noen som har forslag til hva jeg skal søke neste år? Studiestedet må ligge i Trondheim. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Bachelor, 3-årig Informatikk [ http://www.ntnu.no/studier/bit ] * Systemarbeid og menneske-maskin-interaksjon* Informasjonsforvaltning * Kunstig intelligens og læring * Komplekse datasystemer * Spillteknologi Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Kanskje Økonomi og IT-Ledelse på BI? Blanding av IT og økonomi, selv om jeg tror det er mest vekt på økonomi. Går på en annen linje på BI nå, men vurderer å begynner på det her istedenfor det jeg går nå EDIT: Ah, ser jo nå at de bare tilbyr det i Oslo og Bergen:P Beklager... Endret 7. januar 2009 av Gnimmels Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Jeg har enda ikke greid å bestemme meg. Kommer til å ha 46,9 poeng (ordinær kvote). Flere forslag? Edit: Lite spørsmål. Får man dekt noe av det det koster å gå på BI hvis man bor hjemme? Endret 17. januar 2009 av Gordion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå