ATI vs GeForce Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Satt nettopp å så på tv, xbox på i dashboard. Plutselig flimret lysene - xbox lager en rar lyd, og der ser jeg det: 3 røde lys Hadde klumpen på halsen i dette øyeblikket. Prøvde å slå av og på igjen, fyrte opp gears2 og alt funka greit. Så er jeg fucka eller ikke? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Du er ikke fucka helt enda, men den synger på siste verset. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Du er jævlig fucka. Men ikke fortvil, dersom du putter xboxen i et putevar, fyller det med salsa og putter hele greia i microen i 3 minutter på 750 Watt kan det hende du fortsatt kan "fyre opp" Gears2 i noen mnder til. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg ville gjort som Twiik. jeg gjorde det med min xbox og da funka den fint i tre måneder etterpå tror jeg, var iallefall verdt det, men jeg hadde ikke salsa, så jeg løp ut og sanket 7 meter med brennesle, kjøpte 3 store chili på butikken, og blandet det med amoniak så godt jeg kunne og fylte rundt boxen. deretter lånte jeg syv drektige høner av en gård borti høgget her og danset månedansen til lyden av disse drektige hønene. Alt mens planetene var på linja, selvsagt. Lykke til. =) Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Mange jåsspeisa her inne Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Mange jåsspeisa her inne De mener Towel trikset..du gjør xboxen så varm at loddetinnet smelter, så avkjøler du den, da blir ledningene lodda fast på nytt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvis det fortsatt går fint an å spille er det ingen grunn til å foreta seg noe. Hvis Xboxen slutter å fungere hadde jeg prøvd towel trick. Lenke til kommentar
RF Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Opplevd det samme. Min fungerte fint i ca. 6-7 måneder før den fikk RROD. Men det var tilfeldig tror jeg, din kan like godt vare i 1 uke eller i 45 år. Lenke til kommentar
Quatafire Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det samme skjedde med meg, min har funket i 1 år og 4 måneder nå. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har vært borti at Xboxen har fått RROD etter strømbrudd, men en restart av maskina skal løse det. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er bare strømforsyningen som har fått litt overspenn, bare restart pc'en (en kveld hadde jeg samme opplevelsen tre ganger på kort tid før strømmen gikk for 12 timer, har brukt xbox'en hverdag siden, var 8-10 måneder siden). Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg ville gjort som Twiik. jeg gjorde det med min xbox og da funka den fint i tre måneder etterpå tror jeg, var iallefall verdt det, men jeg hadde ikke salsa, så jeg løp ut og sanket 7 meter med brennesle, kjøpte 3 store chili på butikken, og blandet det med amoniak så godt jeg kunne og fylte rundt boxen. deretter lånte jeg syv drektige høner av en gård borti høgget her og danset månedansen til lyden av disse drektige hønene. Alt mens planetene var på linja, selvsagt. Lykke til. =) Jeg har nå gjort alt dette, og ingenting funker Liek whut? Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Mange jåsspeisa her inne De mener Towel trikset..du gjør xboxen så varm at loddetinnet smelter, så avkjøler du den, da blir ledningene lodda fast på nytt. Og det skal liksom virke? Delene inni blir grilla før det skjer. Om ikke den er ødelagt så ikke fiks den. Og om den skulle bli det ringer du til support. Lenke til kommentar
Storfjarp Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Æsj.. Ha'kke noe å si Jeg får rød ring hver gang jeg kobler til min xbox til ny tv, jeg, men så trekker jeg, men så trekker jeg ut ledningene og setter dem inn igjen, og alt funker fint. Tror det er mange som sender inn sin xbox til service, men som blir lurt av samme problem. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Les første innlegg!! Det er ikke rød RING det er snakk om, det vet alle er kontaktfeil. Dette dreier seg om 3 lys, ikke 4. 3 lys betyr hardwarefeil og alt mulig vissvass som kan feile den boxen Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Les første innlegg!! Det er ikke rød RING det er snakk om, det vet alle er kontaktfeil. Dette dreier seg om 3 lys, ikke 4. 3 lys betyr hardwarefeil og alt mulig vissvass som kan feile den boxen Jeg fikk 3 lys på min, restarta og virket helt fint siden. Må vel har vært et år sida eller no sånt. Så det betyr ikke at boxen holder på å bli ødelagt. Ikke enda i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå