Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Rett inn på første forsøk?


Gjest Guest_hehe_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_hehe_*

Er det vanlig å komme rett inn i jenta på første forsøket forutsatt at man treffer og hun er middels våt i det minste? Har minimalt med erfaring og bare hatt sex med to jenter, og med dem begge har det vært problemer.

 

Gikk seg til med hun ene ettersom det var et langvarig forhold, men ikke kommet i mål med hun andre selv om vi har prøvd ganske mye (LOL). Bare ikke med glidemiddel ennå, hehe :roll: Hun siste er riktignok rimelig trang, og det gikk ikke etter at jeg hadde brukt tunga engang :p

 

Jeg synes ikke selv at jeg er spesielt tykk, men siste jenta sa at jeg var det før vi i det hele tatt prøvde. Så bare på det som et snillt kompliment :hmm:

 

Jentene har vært i 20-årene. Hun første hadde ikke hatt sex med noen på et år eller noe, og ikke hatt sex med noen fast på kanskje 2-3 år.

 

Hun siste er nok ganske uerfaren og jeg tror hun bare har hatt noen få ONS. Hun motarbeider oss nok også, og spenner seg litt, men merker at hun er i trangeste laget selv når det føles ut som at hun slapper av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ta det som en kompliment ja^^

 

Det er vel rimelig normalt, men hvem det skjer med og ikke skjer med, er jo et rimelig enkelt spørsmål om fysikk. Størrelse hos både deg og henne. Er du litt ekstra tykk, så må jenta være ekstra vid, eller ekstra oppvarmet. Men er bare å ta det rolig så går det nok bra^:)

Lenke til kommentar

.. og for all del, ikke få dama til å komme før du får den inn. Forrige kjæresten min ble trang som faen rett etter at hun hadde kommet.

 

Det fungerer også mye bedre hvis det er dama som leder deg inn, hun har jo gjerne en hånd ledig. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...